Aparte deadlift-stang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Als iemand er wat van af weet kan diegene de topicstarter van nuttig commentaar voorzien? Ik heb er gister mee gedeadlift, en gezien mijn lange rug is dit erg fijn om te doen. Nu kan veel beter vanuit mn hakken duwen.

Comment

Originally posted by Nick Westerhof View Post
        Als iemand er wat van af weet kan diegene de topicstarter van nuttig commentaar voorzien? Ik heb er gister mee gedeadlift, en gezien mijn lange rug is dit erg fijn om te doen. Nu kan veel beter vanuit mn hakken duwen.
        Dit is de trap-bar deadlift.

En dit topic is van 2008.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Trap-stang deadlift is geschikt voor beginners die de techniek nog niet onder de knie hebben. Is ook minder blessuregevoelig

Comment

zoiets heet gewoon een Hex-bar geen trap bar. Dat het beter geschikt is voor beginners slaat nergens op. Je gebruikt een andere techniek dan bij een reguliere barbel deadlift en is net zo blessure gevoelig. Een hexbar is wel ideaal als je wilt trainen voor wedstrijd onderdelen zoals Carriage-lift.

Trouwens...kappuh met topics van 4-5 jaar geleden op te graven.

Comment

Ik vind 'm geweldig, staat bij ons in de gym ook db's gaan tot 70kg though en zijn nu nog goed genoeg voor mij.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                zoiets heet gewoon een Hex-bar geen trap bar. Dat het beter geschikt is voor beginners slaat nergens op. Je gebruikt een andere techniek dan bij een reguliere barbel deadlift en is net zo blessure gevoelig. Een hexbar is wel ideaal als je wilt trainen voor wedstrijd onderdelen zoals Carriage-lift.

Trouwens...kappuh met topics van 4-5 jaar geleden op te graven.
                moet toch ergens mijn post aantal omhoog brengen

Ben het met je eens, worden te veel topics uit het jaar 0 gehaald.

OT ben ik het ook met je eens
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Ik vind 'm geweldig, staat bij ons in de gym ook db's gaan tot 70kg though en zijn nu nog goed genoeg voor mij.
                  Nu nog? Denk over 2 jaar ook nog hoor .
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X