Buikspieren in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren in de cut

De laatste vier weken van mijn cut komen er aan en het gaat erg lekker (zit op 8%).

Echter alhoewel je mijn buikspieren erg goed ziet zijn ze niet zo rockhard en dik als ik gehoopt had. Hoe kan ik daar de laatste weken nog aan werken en is het uberhaupt wel mogelijk?

hm dat is inderdaad klote man!

ik denk dat je zolang je cut hier niks aan kan doen, omdat je (te weinige hoeveelheid) energie wordt gebruikt voor de vetverbranding en niet voor spieropbouw (zeg ik dit zo goed?).

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken, is nog een kleine bulk erachtereen, volledig gefocust op buik, maar ook hier zit je met een probleem: je metabolisme. Dan moet je eerst langzaam je inname opvoeren, keihard buik trainen voor 2 weken ofzo? en dan weer langzaam afvoeren. Hier ben je dan wel weer een flink aantal weken mee bezig en dat is natuurlijk niet je bedoeling. Lijkt me dat je liever zichtbare kleine abs hebt, dan grote abs waar een vetlaag overheen zit.

om dit te voorkomen, doe ik zelf de laatste paar weken achter elke training buik (4x in de week) en ook echt keihard! 2-3 oefeningen. Hopen dat het een beetje helpt. Heb je geen foto's btw?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Voor de echt harde abs moet je je gewoon focussen op de squat en de deadlift. Wil je ze tijdschrift hard, dat kan maar een dag. Dan moet je gaan klootzakken met je vochtinname en dat soort grappen. Staat een artikeltje over op t-nation (iets met shredded).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Voor de echt harde abs moet je je gewoon focussen op de squat en de deadlift. Wil je ze tijdschrift hard, dat kan maar een dag. Dan moet je gaan klootzakken met je vochtinname en dat soort grappen. Staat een artikeltje over op t-nation (iets met shredded).
        Dat schema/artikel heb ik gelezen en is voor mij echt over de top. Ik doe gekke dingen, maar ga niet zover. Helemaal niet voor gains die echt zeer tijdelijk zijn.

@ Leo: ik heb nu sowieso geen pics. Misschien post ik ze later, maar ben er over het algemeen niet zo fan van (vertekenen, want ze zijn nooit relatief).

Comment

misschien een link voor mensen die hier wel in geinteresseerd zijn?

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            misschien een link voor mensen die hier wel in geinteresseerd zijn?
            sure:

TESTOSTERONE NATION - Shredded in 6 Days

Comment

Hoe train je je buikspieren nu?

Misschien helpt afwisselen vooral echt kracht er mee zetten met bijv. weighted rope pulls of weighted machine ab crunches laag in reps(6-10) wil ze wel eens dikker maken is mijn ervaring. Nadeel is dat er wel eens ineens kramp in mijn abs schiet als ik ze met low reps train.

Comment

1x op de sportschool met gewichten (12 reps in totaal 6 sets) en 1x met zo'n sessie hier op mijn werk.

Plan vooralsnog: 2x op de sportschool. Workout 1: zes sets 6-8 reps
                workout 2: vier sets en rond de 15 reps.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  merci heel interessant

Comment

eens je uit de cut bent zullen ze direct voller tonen.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X