goede rug oefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    hoe kun je ingodsnaam nou een pulldown met een dumbbell of barbell doen??
    Denk dat de ophaler met een kabelstation bedoelde, en vergat dat Vlizzjeffrey geen kabelstation heeft.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      hoe kun je ingodsnaam nou een pulldown met een dumbbell of barbell doen??
      goeie..je kunt natuurlijk een simpel katrolletje halen bij de lokale fixet praxis of gamma.. touw erdoorheen, gewicht vasthaken en trekken mee die handel
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Pulldowns doen zonder powerstation is geen optie uiteraard..tenzij je net als wat erikv zegt best handig bent om zoiets zlef te maken. Ik was vergeten dat ie het niet had.

Ik zag laatst wel iemand een goede variant van optrekken doen.
        Vooral als je moeite hebt met regulier optrekken is dit een goeie.

Plaats 2 stoelen uit mekaar en leg op de twee zittingen een sterke bezemsteel of een stalen buis. Ga op de grond liggen tussen de 2 stoelin in en recht onder de stang. Pak de stang beet en trek je zo ver mogenlijk omhoog. Boven even aanspannen en langzaam weer laten zakken.
        Dit lost ook meteen het evenwicht probleem op (het gebungel met de benen) omdat je benen op de grond blijven. Ik heb hem zelf ook even gedaan maar hij voelt goed aan. Probeer het maar eens.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ook een rugoefening die je kan doen zijn shrugs, voor traps.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X