Touwtje springen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jawel. Eerste tabata backsquat met alleen stang heb ik keurig af kunnen maken. Daarna wel een total body break down, maar hij ging. Je tip om dan dextrose ofzo te pakken hielp overigens wel tegen de braakneigingen erna, bedankt nog daarvoor.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Jawel. Eerste tabata backsquat met alleen stang heb ik keurig af kunnen maken. Daarna wel een total body break down, maar hij ging. Je tip om dan dextrose ofzo te pakken hielp overigens wel tegen de braakneigingen erna, bedankt nog daarvoor.
      Graag gedaan, met kickboksen heb ik altijd dextro bij me vaak vallen die nieuwe gasten aan het einde van de les gewoon om en een dextro helpt dan aardig goed.

Comment

Ik ga af als een gieter als ik probeer te touwtje springen...klap! Recht op me bakkes!!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik vind het heerlijk om touwtje te springen!! Meestal doe ik het voor of na mijn training.Ik zag op een dag deze 3 filmpjes en heb meteen een speedrope gekocht

YouTube - Jump Rope Training - RossTraining.com

YouTube - Jump Rope Training II - RossTraining.com

YouTube - Floyd Mayweather Jr. Jump Rope Routine REMIX

enjoy!!!
          Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Vooral die eerste twee zijn echt goed.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je ziet er wel belachelijk uit als je het (niet goed) doet
              Ik ben er vorige week mee begonnen dus ben blij om opeens dit topic te zien
              Ik hou het maar zo'n 5 minuutjes vol, maar als ik het om de 10 seconden in mijn nek krijg dan wordt ik er rottig agressief van :P

Comment

Makkie!

An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Touwtje springen is volgens mij echt puur cardio en dus vet verbranden, ik wil nu ook touwtje springen toe gaan passen in m'n schema. Maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet touwtje springen het probleem is echt om de goede coordinatie te vinden tussen het touwtje iedere keer net onder je voeten heen de krijgen. Zooo irritant i dat, dat ik het steeds minder ga zoeken.

Comment

Alleen cardio?

Touwtje springen is echt niet alleen cardio.
                    Je spant niet alleen je kuiten aan maar Heel je lichaam.
                    Buik,kuiten,schouders,borst,bovenbenen,onder armen Echt alles!.
                    Omdat je heel je lichaam aanspant en steeds hele kleine shokjes geeft is het niet alleen heel goed voor vet verbranden maar ook goed om sterker te worden!.
                    Je zou ook kunnen proberen om het touw recht voor je te houden met bijde handen.
                    En dan een zwiepende kruislinkse beweging te maken waardoor het touw vlak langs je hoofd gaat en weer terug krijg je enorm druk op je borst,schouders,buik.
                    En dan huppen zonder je lichaam mee te laten bewegen met de oefening werkt echt heel goedd

Comment

Ik heb een week geleden een springtouw gekocht en even geprobeerd... Dát viel tegen! Hahah ik ben er gelijk mee gestopt en heb het sidnsdien niet meer geprobeerd :O

Ik denk dat ik vanaf nu elke ochtend even ga touwspringen voor ik naar school ga! Hahah ben benieuwd hoe lang ik me eraan hou
                      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Originally posted by shuriv View Post
                        Ik vind het heerlijk om touwtje te springen!! Meestal doe ik het voor of na mijn training.Ik zag op een dag deze 3 filmpjes en heb meteen een speedrope gekocht

YouTube - Jump Rope Training II - RossTraining.com

YouTube - Floyd Mayweather Jr. Jump Rope Routine REMIX

enjoy!!!
                        Ja.. zo doe ik het ook meestal
                        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

net als slinky doe ik het meestal ook zo maar...... na een tijdje begon het te vervelen nu doe ik het achtertevoren

maar nu ffies zonder gekkengeit!
                          geloof net al sjaak Zeeland dat het alles aanspant zie het ook veel boxers doen bij hun training voor snellheid en ja warmingup maar voor mij is het meer hoe maak je je zelf gek en hoe snel maak je je zelf moe.
                          kan het stuk of 100x achter me kaar als ik geluk heb en ja meestal lukt het maar 20x achter me kaar maar wordt er wel vies bezweet van en erg moe

doe het meestal kwartiertje als ik net opsta want dan ben ik weer lkkr en reageert alles weer
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            doe het meestal kwartiertje als ik net opsta want dan ben ik weer lkkr en reageert alles weer
                            Ik heb het vanochtend ook even gedaan, na 5 minuten (om de minuut 10 seconden rust ofzo ) echt kapot was! Morgen ochtend weer proberen, misschien begin ik het dan zelfs leuk te vinden
                            "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Van touwtje springen worden je spierwen echt niet groter hoor, ik doe het al jaren voor bokstraining en geloof me je worsdt er echt niet groot van, wat dat betreft is het net als hardlopen of fietsen.

Ps touwtjespringen is nuiet perse om op te warm,en maar vooral omdat je als bokser in de ring ook de hele tijd staat te "huppelen" en het is dus gewoon een deel van de training, wij deden het meestal 10 minuten voor de les en 15 na de les.

Comment

hey

hoi, ik heb ook een hele tijd aan kickboxen gedaan en we moesten altijd touwtje springen als warming up. In het begin bakte ik er niks van maar na 2 weken ging het al stuk beter en na een maand had ik het volledig onder de knie. Ik meen het serieus als ik zeg dat je er goed vet mee verbrandt. Het is trouwens toch goed als je op een nuchtere maag voordat je naar school of werk gaat even iets aan cardio training te doen? zo val je namelijk toch sneller af?

greets Josh
                                Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X