Rust na hoeveel tijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nu ivm voetbal een week rust ingelast en gister weer begonnen. Grote tegenvaller ;/ Moest echt terug stappen qua gewicht. Maarja het verschilt denk ik per lichaam, misschien is een week te veel en zou ik ook 4/5 dagen moeten proberen.
    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by qbane View Post
      Ik heb nu ivm voetbal een week rust ingelast en gister weer begonnen. Grote tegenvaller ;/ Moest echt terug stappen qua gewicht. Maarja het verschilt denk ik per lichaam, misschien is een week te veel en zou ik ook 4/5 dagen moeten proberen.
      Dat is best normaal, alleen je zal sneller op je oude niveau terug zijn dat dat je er eerst over deed om vanaf het lagere gewicht dat je nu traint te komen op het gewicht wat je normaal doet.
      Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Yea ik zit er al weer op, maar ik vind zo'n break alsnog mega gaar... Had vaak koorts en voelde me gewoon slecht en vaak moe... Feed the addiction!
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ik hou niet van rust,soms op een rust dag moet ik gewoon ff half uurtje touwtjespringen.
          Maar met boksen belast je je spieren op allerlei manieren,dus dat scheelt.
          Doe nu woensd alleen rust.
          Status:bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X