ik word in de zomer vakantie 15 en wil als ik 16 ben naar sportschool gaan maar nu wil ik wel alvast beetje beginnen met een basis dit ga ik thuis doen maar ik weet een paar oefeningen weten jullie er mis nog meer dips , buikspieroefeningen en opdrukken iemand nog tips heb geen gewichten nog thuis dus wil zoveel mogelijk oefningen zonder gewichten uit te voeren
Thuis trainen
Collapse
X
-
Probeer variatie uit te oefenen met je basis oefeningen. Push ups. smal / breed/ heel breed of leun tussen twee stoelen.. kan je dieper zakken. met je voeten op de stoel of bed.. dus schuin borst drukken.. sit ups.. pak ze alle maal. zijkanten onderkanten en de bovenkant..
dippen.. kijk of je zware boeken hebt. En leg die op je schoot.
squaten is ook een goede oefening voor je benen. of lunges.. je kan best veel doen zonder gewichten.. Als je ze langzaam en goed uitvoert. Dan behaal je zeker wel wat resultaat. Succes1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
-
Haal eens een swissball, voor 30 euro heb je al een goeie bal. Met de bal kan je alle spiergroepen trainen, zonder ook maar 1 gewicht vast te pakken.
Je zal je stabilisatie spieren ook goed mee trainen, waardoor je al een zeer grote voorsprong hebt als je volgend jaar met gewichten aan de slag gaat !
Als je graag oefeningen wil, stuur me dan een prive bericht en dan mail ik je ff mijn site. (ik denk dat ik die niet vrij mag posten?)
Train ze!!Talk less. Train more.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C