Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis trainen

ik word in de zomer vakantie 15 en wil als ik 16 ben naar sportschool gaan maar nu wil ik wel alvast beetje beginnen met een basis dit ga ik thuis doen maar ik weet een paar oefeningen weten jullie er mis nog meer dips , buikspieroefeningen en opdrukken iemand nog tips heb geen gewichten nog thuis dus wil zoveel mogelijk oefningen zonder gewichten uit te voeren

Probeer variatie uit te oefenen met je basis oefeningen. Push ups. smal / breed/ heel breed of leun tussen twee stoelen.. kan je dieper zakken. met je voeten op de stoel of bed.. dus schuin borst drukken.. sit ups.. pak ze alle maal. zijkanten onderkanten en de bovenkant..

dippen.. kijk of je zware boeken hebt. En leg die op je schoot.

squaten is ook een goede oefening voor je benen. of lunges.. je kan best veel doen zonder gewichten.. Als je ze langzaam en goed uitvoert. Dan behaal je zeker wel wat resultaat. Succes
    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Haal eens een swissball, voor 30 euro heb je al een goeie bal. Met de bal kan je alle spiergroepen trainen, zonder ook maar 1 gewicht vast te pakken.

Je zal je stabilisatie spieren ook goed mee trainen, waardoor je al een zeer grote voorsprong hebt als je volgend jaar met gewichten aan de slag gaat !

Als je graag oefeningen wil, stuur me dan een prive bericht en dan mail ik je ff mijn site. (ik denk dat ik die niet vrij mag posten?)

Train ze!!
      Talk less. Train more.

Comment

Mag gerust.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X