Benchpress : Dumbels of Stang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
    nou weet niet of dat waar is

schijn DB kan ik 44a46 de arm
    met stang hou 75a80 op
    Dat klinkt bijna onmogelijk, als je dat aan dumbells redt dan moet je ook zeker makkelijk dik over de 100 kunnen benchen

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
      nou weet niet of dat waar is

schijn DB kan ik 44a46 de arm
      met stang hou 75a80 op
      Originally posted by Tjaaaa View Post
      Dat klinkt bijna onmogelijk, als je dat aan dumbells redt dan moet je ook zeker makkelijk dik over de 100 kunnen benchen
      óf hij heeft hetzelfde probleem als mij: evenwicht/balans tussen links en rechts.
      Hierdoor verspil je je in principe teveel energie. Als mijn barbell in balans wordt gehouden door de spotter gaat het ineens een stuk beter..
      Met dumbells klim ik ook steeds hoger in de gewichten terwijl benchpress op een luizig gewicht blijft hangen.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Vind het verschil alsnog te groot klinken, misschien is de smithmachine een oplossing voor jullie

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          Vind het verschil alsnog te groot klinken, misschien is de smithmachine een oplossing voor jullie
          Klopt, en niet alleen misschien, maar dat is precies goed, had ik ook last van nmlk.

Comment

Drukken in de Smith vind ik niks. Ben dan eerder bezig dat bankje fatsoenlijk onder de stang te krijgen en dan staat het net niet goed en half uurtje later kan ik dan eens beginnen met benchen hehe. Daarnaast doe ik ook liever los omdat ik dan ook de stabilisatie spiertjes en me schouders qua lock-out beter aanpak. Me linker schouder blijft een enorm zwakte punt.

Vanwege die schouder doe ik liever geen DB press vlak en houd het bij de barbel. Wel doe ik DB Incline Press.

Sinds ik regelmatiger Snatches doe merk ik dat me schouders ook stabieler en sterker worden wat enorm bij draagt bij het bankdrukken en allerlei andere oefeningen.

Comment

we zien het over een uurtje wel Vince
              Hoop dat je der zin in hebt!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Hehe bijna vergeten. Keep us posting he (met foto's). Ik blijd de trainings topic volgen.

Edit: Jullie trainen wel erg vroeg zeg.

Comment

niets is beter, maar afwisseling is goed voor de spieren, heb zelf BB bench press, flys en incline db press in training

Comment

Originally posted by Nex- View Post

Edit: Jullie trainen wel erg vroeg zeg.

De morgenstond heeft goud in de mond Nex...
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X