Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hee ik train nu 10 maanden maare k heb nooit spierpijn in me biceps en triceps en k voel se ook altijd niet meer na een uurtje heb ik ze dan wel goed getraind of doe ik iets verkeerd?
Hee ik train nu 10 maanden maare k heb nooit spierpijn in me biceps en triceps en k voel se ook altijd niet meer na een uurtje heb ik ze dan wel goed getraind of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt
Volgens mij heeft spierpijn niets te maken met wel/niet goed trainen.
Geloof dat je spierpijn krijgt als je een beweging/oefening maakt die je lichaam nog niet gewend is.... maar kan ernaast zitten!
je hoeft niet op elke plek spierpijn te krijgen.
je hebt dat het geluk dat je daar geen last van hebt.
en na een uurtje niet meer voelt hoe bedoel je dat je dan geen verzuurde armen hebt of wat?
je hoeft niet op elke plek spierpijn te krijgen.
je hebt dat het geluk dat je daar geen last van hebt.
en na een uurtje niet meer voelt hoe bedoel je dat je dan geen verzuurde armen hebt of wat?
Nee maare bijv met borst of buik trainen dan voel k het altijd ng een tijdje maare met me armen lijkt het na een uur wel of ik helemaal niet hebt getraind dan voel ik er niks meer van terwijl het in de sportschool supererg is
Dan heb je het geluk dat bij je biceps en triceps niet zo lang last van hebt en de rest wel.
je kan het bij verschillende spiergroepen wel hebben en bij andere weer neit
Nee maare bijv met borst of buik trainen dan voel k het altijd ng een tijdje maare met me armen lijkt het na een uur wel of ik helemaal niet hebt getraind dan voel ik er niks meer van terwijl het in de sportschool supererg is
Spierpijn 1: Je traint, creert schuurtjes in de spieren, proteine en vocht trekt dan in de schuurtjes om te genezen. Dit kan spierpijn veroorzaken. Denk aan de korst en jeuk bij een uiterlijke wond.
Spierpijn 2: Je laat het lichaam op een nieuwe intensiteit trainen en spieren worden op een andere manier aangesproken. Spierpijn in dit geval is gewenning en neemt af naar mate je langer op een bepaald schema blijft. Men zegt dat je regelmatig van schema moet wisselen om het lichaam te blijven prikkelen. Nieuwe prikkels leveren ontwikkeling, routine steeds minder hoe langer je het doet.
----
1. Als je intensiteit laag is hoef je geen spierpijn te voelen en ja dan train je te zwakjes
2. Maar als je lichaam weinig voeding/vocht heeft om in de wonden te stoppen voor herstel heb je ook weinig tot geen spierpijn. Gebrek aan herstel...elke training komen er meer spier scheurtjes en raak je "over traint" met 1 van de hoofd symptomen een blessure.
3. Er is nog een reden waarom spierpijn geen graadmeter is voor goede training maar die weet ik niet meer.
4. Als je spierpijn wilt verander regelmatig van trainingstechniek, intensiteit etc etc.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment