Hey, sommige zullen mij kennen van mijn 2 vorige posts.
Ik ben dus een totale beginneling op gebied van kracht/massa training en de daarbij bijbehoorende voeding.
Ik wist niet waat ik dit moest posten dus sorry als het verkeerd is.
Dit is mijn verhaal:
Ik ben groot 1.95m
Ik ben slank (dun) 73kg
Vetpercentage is 4.1 % ofzo.
BMI zit rond de 18.
Ik eet ongezond, veel te veel friet e.d.
Voor zover het meest negatieve :P
Nu ben ik sinds een paar dagen bezig met massatraining omdat ik vind als je zo groot bent als mij, dat je best een beetje breed moet zijn.
De oefeningen die ik doe voor massa (niet allemaal in 1 dag, verspreid over 2) zijn:
- Shoulder lift, shoulder press, bench press, push up breed, incline flys, lateral raises, Pull over. (dag 1)
- Push up smal, arm extension single, arm extension, arm curl single, hammer curl, arm curl (dag 2)
Ik doe iedere keer 12-10-8-6 van deze oefeningen.
Het gewicht wat ik gebruik is: -bij de lange baar: totaal 20kg
- bij de kleine halters: totaal 5 kg.
Ivm ongezond eten, hier ga ik ook aan werken. Ik ga tijdens de middg niet meer naar de frituur maar neem boterhammen met kipfilet mee.
IVM de oefeningen, ga ik hier resultaat mee boeken? en zoja: over wanneer zou je verschil moeten beginnen zien? Ik doe dag 1, de volgende dag doe ik dag 2 dan een dag rust en dan weer dag 1 enzovoort.
Help + eventuele tips aub?
Ik ben dus een totale beginneling op gebied van kracht/massa training en de daarbij bijbehoorende voeding.
Ik wist niet waat ik dit moest posten dus sorry als het verkeerd is.
Dit is mijn verhaal:
Ik ben groot 1.95m
Ik ben slank (dun) 73kg
Vetpercentage is 4.1 % ofzo.
BMI zit rond de 18.
Ik eet ongezond, veel te veel friet e.d.
Voor zover het meest negatieve :P
Nu ben ik sinds een paar dagen bezig met massatraining omdat ik vind als je zo groot bent als mij, dat je best een beetje breed moet zijn.
De oefeningen die ik doe voor massa (niet allemaal in 1 dag, verspreid over 2) zijn:
- Shoulder lift, shoulder press, bench press, push up breed, incline flys, lateral raises, Pull over. (dag 1)
- Push up smal, arm extension single, arm extension, arm curl single, hammer curl, arm curl (dag 2)
Ik doe iedere keer 12-10-8-6 van deze oefeningen.
Het gewicht wat ik gebruik is: -bij de lange baar: totaal 20kg
- bij de kleine halters: totaal 5 kg.
Ivm ongezond eten, hier ga ik ook aan werken. Ik ga tijdens de middg niet meer naar de frituur maar neem boterhammen met kipfilet mee.
IVM de oefeningen, ga ik hier resultaat mee boeken? en zoja: over wanneer zou je verschil moeten beginnen zien? Ik doe dag 1, de volgende dag doe ik dag 2 dan een dag rust en dan weer dag 1 enzovoort.
Help + eventuele tips aub?
Comment