Groot worden met losse gewichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groot worden met losse gewichten

Dag allemaal,

ik train thuis omdat ik dit fijner vind en beter tot me zelf kom dan in de sportschool. Maar thuis heb ik geen machines of ander apparatuur. Wat ik wel heb is een goed stevig Powertec powerrack, 50mm 1,83 m barbell, EZ Barbell, twee korte halter stangen, en dumbells met het benodigde gewicht natuurlijk (140kg), en op de powerrack nog een chinbar en twee dip bars erop. Mijn vraag is nu kan ik groot worden met deze benodigdheden, hierbij bedoel ik vooral mijn benen, want oefeningen als de hamstring extension en leg press kan ik hiermee niet beoefenen. Zelf heb ik het gevoel dat de legpress toch ook wel in het schema hoort, wat is jullie mening hierover?

Mijn mening...
    http://forum.bodynet.nl/algemeen/29502-home-gym.html

Comment

Zowiezo al beter dat je losse gewichten neemt ipv apparaten. En voor de benen kun je nog heel wat meer dingen verzinnen dan 'leggpress'. Ga maar eens zoeken op de diverse squatvarianten alleen al.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Idd genoeg squat varianten, met losse gewichten groei je juist man beter als al die machine meuk!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dit is zowieso een ding waar ik het echt 10000% mee eens ben. Losse gewichten = koning.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Dit is zowieso een ding waar ik het echt 10000% mee eens ben. Losse gewichten = koning.
            haha nex
            zonder losse gewichten kan je denk ik minder
            doe al mijn oefeningen eigenlijk met losse gewichten alleen verschil kwa gewicht is nogal groot
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by erikv View Post
              Zowiezo al beter dat je losse gewichten neemt ipv apparaten. En voor de benen kun je nog heel wat meer dingen verzinnen dan 'leggpress'. Ga maar eens zoeken op de diverse squatvarianten alleen al.
              + deadlift varianten niet te vergeten he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X