na het squate alltijd last van me hamstrings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• na het squate alltijd last van me hamstrings

ik heb alltijd na het squate erg last van me hamstrings
    doe de oefeningen goed, zak niet te ver door maar tog erg last ervan, misschien komt omdat ik vrij lang ben 1.93 of moet ik wat mee rmijn hamstrings gaan trainen...???

Originally posted by willem22 View Post
    ik heb alltijd na het squate erg last van me hamstrings
    doe de oefeningen goed, zak niet te ver door maar tog erg last ervan, misschien komt omdat ik vrij lang ben 1.93 of moet ik wat mee rmijn hamstrings gaan trainen...???
    ben 194 cm.. nooit last van me hamstrings... doe je hem te zwaar? en doe je ook de leg curl?

doe zelf ook de leg curl.. en moet zeggen heb nergens geen last van.. ( ja spierpijn.. ) maar das meestal als je lekker getraint hebt..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

nee pak hem niet te zwaar 80 10x, 90 8x, 100 6x
      en pak de leg curl niet

Comment

nee pak hem niet te zwaar 80 10x, 90 8x, 100 6x
        en pak de leg curl niet
        of het zijn de hamstrings zelf.. die het nog niet aankunnen waardoor je ze dus verrekt.. ( licht scheurt.. ??) of toch een verkeerde techniek..

grtz MT

Comment

de techniek is goed, ik denk dat me hamstrings het dan niet aankunne misschien zou het anders ook niet weten. moet dan gewoon is extra me hamstrings gaan trainen en dan merk ik het verschil wel

gr willem

Comment

de techniek is goed, ik denk dat me hamstrings het dan niet aankunne misschien zou het anders ook niet weten. moet dan gewoon is extra me hamstrings gaan trainen en dan merk ik het verschil wel

gr willem
            De legcurl invoeren in je schema

Comment

gr willem

Je techniek kan waarschijnlijk toch wel beter je als je je glutes niet voelt activeer je die niet goed. Dat is een probleem dat heel veel mensen bij het squatten hebben.

Je kan je hams en glutes versterken door glutes hams raises te doen.

Heb je wel eens voel ROM geprobeerd? Sommige trainees voelen dan de quads en glutes beter.

Comment

Probeer anders eens te stretchen. Wellicht kunnen je hamstrings de stretch op de bodem niet aan.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X