eind training arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gast heb je nou echt rug en benen op 1 dag?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Gast heb je nou echt rug en benen op 1 dag?

zoals je ziet. Aan je opmerking te zien erg stom:S..?
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Echt de meest kutte combinatie die je kan maken inderdaad Als je een beetje had nagedacht had je daar ook wel achter kunnen komen: benen... hmmm wat zijn die groot zeg, volgens mij is het wel echt een grote spiergroep. RUG.. tsja daar zeg je me wat... is kijken: zooow die is ook best wel groot. Volgens mij de 2 grootste groepen van het lichaam. Zou dat verstanding zijn om op 1 dag te trainen? Hmm, waarschijnlijk niet. Hey weet je wat!!! Ik doe gewoon 1 hele dag voor benen EN 1 dag voor rug!!
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Het probleem met benen/rug is niet dat ze beiden grote spiergroepen zijn...maar...let op...ze belasten beiden de onderrug en dat is de bottle neck om beide spiergroepen intensief te kunnen trainen te dicht achter elkaar.

Als je squat belast je de rug ook net zoals met lunges en Good morning. Dus dan is de rug al redelijk vermoeid. Dan kun je niet echt maximaal trainen mbt rug oefeningen. En met benen train je ook hamstrings iets wat je terug ziet komen bij BoR om te zorgen dat je niet naar voren valt en ook bij deadlift om het gewicht van de grond te krijgen.

Comment

Plus dat ze allebei te groot zijn om op split intensiteit aan te pakken op dezelfde dag dikzak.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Pfft aanstelleritus is dat :P Met beetje conditie kun je dat makkelijk. Maar omdat de spiertjes al enorm vermoeid zijn is de intensiteit te laag om een goede prikkel te geven qua ontwikkeling.

Dus dit keer ga ik niet met je mee in je stelling

Comment

Mocht je vinden dat je armen ECHT achter lopen dan zou je bijvoorbeeld armen ook nog een keer extra kunnen pakken op een aparte dag als je die nog over hebt dus dan maak je er gewoon een biceps, triceps en onderarmen training van.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Mocht je vinden dat je armen ECHT achter lopen dan zou je bijvoorbeeld armen ook nog een keer extra kunnen pakken op een aparte dag als je die nog over hebt dus dan maak je er gewoon een biceps, triceps en onderarmen training van.
                  nou dat heb ik wel eens gedaan nou ze hingen aan het einde van de training naast mijn lichaam en het voelde of er 10kilo nog steeds aan hing door de pomp heerlijk.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Pfft aanstelleritus is dat :P Met beetje conditie kun je dat makkelijk. Maar omdat de spiertjes al enorm vermoeid zijn is de intensiteit te laag om een goede prikkel te geven qua ontwikkeling.

Dus dit keer ga ik niet met je mee in je stelling
                    Lul niet. Als jij je benen op splitintensiteit wilt doen, en daarna nog rug op splitintensiteit kom je niet uit (langer dan een uur bezig) plus dat het gewoon niet werkbaar is.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Lul niet. Als jij je benen op splitintensiteit wilt doen, en daarna nog rug op splitintensiteit kom je niet uit (langer dan een uur bezig) plus dat het gewoon niet werkbaar is.

Hey gasten,

allemaal duidelijk wat gezegd wordt. Maar dan vraag ik me één ding af, hoe werkt het dan met full body op een avond???..dat kan dan toch niet?

Comment

Jawel hoor. Dan heb je gewoon een veel lager volume per spiergroep waardoor dat wel past. En hier compenseer je voor door vaker te trainen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Jawel hoor. Dan heb je gewoon een veel lager volume per spiergroep waardoor dat wel past. En hier compenseer je voor door vaker te trainen.
                          Ik train 2x in de week.

Dus bijvoorbeeld:

avond 1:
                          Been
                          Borst
                          buik

Avond 2:
                          rug
                          schouder
                          arm

even heel kort gezegd

Comment

Doe dan ub/lb.

sigpic

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                              Ik neem elke avond 10 gram creatine met 1 pil (4 gram) HMB. Ik ben er net weer week mee bezig na 2 maand rust.

Ik ga er echter mee stoppen omdat ik helemaal niks merk. Het slaat bij mij niet aan.
                              Maar wat zijn rug triceps oefeningen dan?
                              Waarom neem je geen creatine voor en na training? En op niet trainingsdagen?
                              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Ik zou creatine in de ochtend (op een nuchtere maag) en na de training nemen. Of, als de training al heel snel op het ontbijt volgt, een beetje aan het einde van de dag (een uur of 8 later).

Creatine is voor herstel en zou dus echt niet weten waarom je het voor je training zou moeten nemen. Vooral omdat je een uur of 1-2 later al nog een dosis neemt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X