eind training arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als ik mijn benen getraind heb ben ik helemaal kapot man

kan nog amper lopen dan, dus been lekker op 1 avond

ik zou geen kracht meer hebben voor een andere oefening naar mijn benen
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vanmorgen even kort getraind

3 kwartier

Eerst 3 schouderoefeningen.
      Toen 2 biceps en daarna 2 triceps

Dus had mijn armen gehad..Even een keer omgedraaid, want toen nog
      benen geddaan doormiddel van

-leg extension
      -leg extension anderom, weet niet hoe die heet.haha.
      -slunge
      -squat

en een tabata leg press die ik met 3 minuten moest afblazen omdat ik kapot was..haha
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

What the fuck is een slunge? Is dat een lunge met een slungelige uitvoering ofzo? :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          What the fuck is een slunge? Is dat een lunge met een slungelige uitvoering ofzo? :P
          das een sissy lunge. ken je die niet ofso

Comment

Lungen op je tenen toch? Goed voor enkelstabiliteit.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leg curl en leg extension.
              heb je nu niet 3 oefeningen voor quadricep en maar 1 voor je hamstrings?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                Echt de meest kutte combinatie die je kan maken inderdaad Als je een beetje had nagedacht had je daar ook wel achter kunnen komen: benen... hmmm wat zijn die groot zeg, volgens mij is het wel echt een grote spiergroep. RUG.. tsja daar zeg je me wat... is kijken: zooow die is ook best wel groot. Volgens mij de 2 grootste groepen van het lichaam. Zou dat verstanding zijn om op 1 dag te trainen? Hmm, waarschijnlijk niet. Hey weet je wat!!! Ik doe gewoon 1 hele dag voor benen EN 1 dag voor rug!!
                Vind ik totaal juist vriend.. Eigenlijk is het beste om massa te winnen elke dag 1 spiergroep te traine en bij de grote spieren altijd je tricep er bij doen..
                De tricep maakt in feite het overgrote deel uit in je arm, als je bredere armen wilt train zoveel mogelijk de triceps.. even ter informatie was dit
                BP=105kg
                DL=120kg
                SQ= nog niet gedaan

Comment

Lulkoek.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Fatih_75 View Post
                    Eigenlijk is het beste om massa te winnen elke dag 1 spiergroep te traine
                    en bij de grote spieren altijd je tricep er bij doen..

De tricep maakt in feite het overgrote deel uit in je arm
                    Dat zijn wel echt een hoop onzin uitspraken in 1 post kerel

- Fullbody is in mijn ogen nog beter dan een split. Alleen te zwaar voor mij en gewoon NIET leuk trainen.

- Benen en triceps? Rug en triceps? EN bij borst de triceps?

- Triceps en biceps zijn anatomisch gezien beide 50/50
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Vind ik totaal juist vriend.. Eigenlijk is het beste om massa te winnen elke dag 1 spiergroep te traine en bij de grote spieren altijd je tricep er bij doen..
                      De tricep maakt in feite het overgrote deel uit in je arm, als je bredere armen wilt train zoveel mogelijk de triceps.. even ter informatie was dit
                      het beste om massa te winnen is niet elke dag 1 spiergroep trainen en bij de groete triceps er bij doen, bullshit. Train gewoon alles en voor armen zowel biceps als triceps is gewoon allebei 50% varieer veel, train hard, eet goed, slaap goed en heb veel geduld.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X