foto's en achterblijven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je staat er als een zoutzak bij!! rug recht, borst omhoog kin omhoog laat zien dat je een man bent. en je doet net of we allemaal superman zijn. beetje meer zelfvertrouwen opbouwen kerel. dat doe je niet door te zeggen dat wij meer discipline hebben als jou. wij zijn ook maar mensen die een doel hebben en er voor gaan. maak je doel en ga er ook voor zou ik zeggen!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
      je staat er als een zoutzak bij!! rug recht, borst omhoog kin omhoog laat zien dat je een man bent. en je doet net of we allemaal superman zijn. beetje meer zelfvertrouwen opbouwen kerel. dat doe je niet door te zeggen dat wij meer discipline hebben als jou. wij zijn ook maar mensen die een doel hebben en er voor gaan. maak je doel en ga er ook voor zou ik zeggen!

Denk dat fysiotherapeut beste oplossing is, want volgens mij als ik rechtop loop, loop ik nog apart omdat ik de natuurlijke huoding niet ken. Dan gooi ik mijn schouders weer helemaal naar achter.

Misschien inderdaad eens de fysiotherapeut om advies vragen. goeie tip
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Tja...zoals Gen zegt. Basis blijven valt nog meer dan genoeg te doen eer je je zorgen gaat maken over wat nu achter loopt. Oh en zou even naar je heupen en ruggegraat laten kijken. Je staat zo scheef als de neten, niet gezond.
        Scheef als de neten
        Wat ben ik een spetter

Comment

ik weet niet of de fysio een oplossing is. op de laatste foto ziet alles er recht uit je kunt het wel. gewoon doen alsof je een beest bent

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            ik weet niet of de fysio een oplossing is. op de laatste foto ziet alles er recht uit je kunt het wel. gewoon doen alsof je een beest bent

als je weet hoe verlept beesten lopen:P

Comment

de eerste foto en de derde foto zijn rampzalig, probeer zelf voor de spiegel wat uit ofzo
              want op de vierde foto staad alles recht als je dat zo bekijkt
              heb je ook last van je rug, colega van mij schoot het in de rug
              en die liep zoals jij daar op die foto staad scheef dus
              je moet gewoon zelf even uitvogelen voor de spiegel wanneer je recht staad
              en dat zo aan houden
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bulken als een gek!
                pak je borst een aan met bijv. benchpress

Comment

als ik bulk als een gek wordt ik zo vet als een hond..

Ben nu al (zie je op de foto niet ) nog niet erg straks. Vette rug. Overal is het over de spieren die er zijn wat zahct. Schouders, borst, rug, buik alles...

Dus helaas...Bankdrukken wordt hem niet met mijn elleboog.

Gewoon drukken met dumbells wel

Comment

zo te zien heb je een os scoliose man
                    als je kijkt naar de loop van je rug!! nooit rugklachten gehad???

Comment

Originally posted by Freaky J View Post
                      zo te zien heb je een os scoliose man
                      als je kijkt naar de loop van je rug!! nooit rugklachten gehad???

nop....nooit..

probeer goed recht op te lopen laatste weken en schouders naar achter..gaat goed..kreeg al complimentje van mammie..haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X