foto's en achterblijven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• foto's en achterblijven?

Hey gasten,

hier foto's van mij naar een half jaar trainen.
    Ongeveer 2 keer per week.

Geen super voedingsschema, nooit tusesndoor en zoveel
    mogelijk gezond en let wel op eiwitten en dergelijke. (hoef
    neit met voeddingschema te komen, hebin andere topic al
    uitgelegd dat dat niet werkt, maar voor mijn doel is dat ook
    niet echtnodig).

Drink veel water
    Maar ook koffie, niet doen??

Zoals jullie nu zien, blijven er dan groepen achter en welke oefeningen raden jullie aan om te doen?

de eerte foto sta ik wat scheef, maar dat maakt ff niet uit, en de laatste span ik spieren wat aan
    Attached Files
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Niks mis met koffie. Als je dat lekker vindt kun je het gewoon blijven drinken. Eventueel cyclen om als vetverbranding je doel is, maar voor algehele gezondheid kun je het best blijven drinken.

Verder gewoon bij de basis blijven. Jij ben nog lang niet op het punt dat het fancy moet worden voor resultaten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tja...zoals Gen zegt. Basis blijven valt nog meer dan genoeg te doen eer je je zorgen gaat maken over wat nu achter loopt. Oh en zou even naar je heupen en ruggegraat laten kijken. Je staat zo scheef als de neten, niet gezond.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Tja...zoals Gen zegt. Basis blijven valt nog meer dan genoeg te doen eer je je zorgen gaat maken over wat nu achter loopt. Oh en zou even naar je heupen en ruggegraat laten kijken. Je staat zo scheef als de neten, niet gezond.

mijn heupen zijn nogal groot, dat zijn reuze botten.

Verder weet ik dat ik heel erg krom sta, naar voren geleunt normaal gesproken...wat bedoel jij met ruggegraat?

Comment

Dat ding in het midden van je rug dat van je bilnaad omhoogloopt en overgaat in je nekwervels.

@ Falstyr
          Zijn houding klopt niet, maar er is niets mis met de vorm zoals je kunt zien op de laatste foto. Bij scoliose (wat jij bedoelt volgens mij) zit er een kromming in de ruggengraat).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Dat ding in het midden van je rug dat van je bilnaad omhoogloopt en overgaat in je nekwervels.

@ Falstyr
            Zijn houding klopt niet, maar er is niets mis met de vorm zoals je kunt zien op de laatste foto. Bij scoliose (wat jij bedoelt volgens mij) zit er een kromming in de ruggengraat).

Soms kan ik vragen relatief dom stellen!!!Je beschrijving doet me overigens glimlachen, 'vanaf je bilnaad!!..haha.
            Maar ik weet wat de ruggegraat is, alleen wat bedoelt hij dat er mis is met mijn ruggegraat?

Mijn houding klopt indedaad niet. Heb alleen erg grote ribbekast, is op foto's iets te zien. Heb twee punten boven mijn buik die uitsteken. Nu ik zo sta zie je die niet. Ga ik recht oplopen en geef mijn rug de natuurlijke houding heb ik een vooruitstekende ribbekast. Daardor heb ik mij zelf aangewend korm te lopen en is het extreem moeilijk weer in de natuurijke houding terug te komen.

Mijn ouders waarschuwen inderdaad voor vergroeing van de rug, dat de bovenrug schuin groeit. Valt volgens mij nog mee, maar moet wel oppassen

Comment

Ga gewoon weer normaal rechtop lopen. Bukken (slenteren) ziet er niet alleen slecht uit, maar is ook niet goed voor je rug.

sigpic

Comment

Ga gewoon weer normaal rechtop lopen. Bukken (slenteren) ziet er niet alleen slecht uit, maar is ook niet goed voor je rug.

Hey, ja dat snap ik.
                Maar het probleem is dat et er zo ingebrand is, en wanneer je er neit
                aan denkt loop je meten weer krom. Daarom is het moeilijk te veranderen omdat je automatisch krom loopt.

Comment

Dan moet je er bewuster mee bezig gaan. Is op het begin lastig, maar met de juiste instelling kom je er wel.

sigpic

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Hey, ja dat snap ik.
                    Maar het probleem is dat et er zo ingebrand is, en wanneer je er neit
                    aan denkt loop je meten weer krom. Daarom is het moeilijk te veranderen omdat je automatisch krom loopt.
                    Misschien geen slecht idee om dan is langs een fisiotherapeute te gaan? Heb hetzelfde als jij alleen heb ik mijzelf niet aangewend om krom te lopen maar loop ik van mijzelf krom (ziekte van scheuermann of ook wel kyfose) loop nog steeds niet helemaal recht maar therapie enzo heeft wel heel veel geholpen dus ik zou het je zeker aanraden. Vergis je niet wat een verschil het kan maken het is niet alleen beter voor je rug om rechtop te lopen maar het ziet er ook een stuk beter uit. En inderdaad als jij van jezelf krom gaat lopen gaat je rug langzaam ook krom mee groeien en dat lijkt me niet de bedoeling!
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Dan moet je er bewuster mee bezig gaan. Is op het begin lastig, maar met de juiste instelling kom je er wel.

één ding is duidelijk:
                      jullie zijn rijkelijker gezegend met discipline dan ik.

Comment

Discipline leer je jezelf aan kerel.

sigpic

Comment

Discipline leer je jezelf aan kerel.
                          maar de één doe thet makkelijker dan de ander

Comment

Jep. En het heeft mij heel veel moeite gekost. Ik ben namelijk van nature net een luiaard. Dus kom niet bij mij aan met dat het zo lastig is.

sigpic

Comment

Jep. En het heeft mij heel veel moeite gekost. Ik ben namelijk van nature net een luiaard. Dus kom niet bij mij aan met dat het zo lastig is.
                              DIt valt terug te lezen in zijn koreaanse avondtuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X