Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik denk dat je vooral moet oppassen dat je je kloten niet verneukt met deze oefening
Is gewoon een oefening om de nek wat sterker te maken, meer stabiliteit en ik denk dat het ook wel positief doorwerkt naar de rest van je rug. Ik denk dat je hier het meest van profiteerd als je al een redelijk zwakke nek hebt of nekklachten en deze dus sterker moet maken. Voor het gros dus niet echt zinvol. Nek pak je al genoeg mee met de andere oefeningen.
En besides, een (te) dikke nek lijkt me ook kapot lelijk. Valt de rest weer wat minder op heh (behalve als je van jezelf een kippenekkie hebt )
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
iemand op mijn oude sportschool deed hem altijd, nadat hij klaar was met boksen
was een buitenlandse gast, deed echte wedstrijden ging ook vaak naar het buitenland toe
maar trainde bij ons altijd, en af en toe 3 maanden weer in het buiten land
maar heb het zelf nooit gedaan
Wordt idd veel gedaan in de bokswereld... Om je nek te verstevigen voor al die klappen op je kop.
Maar voor bodybuilders is het een nuteloze oef. of je moet idd nek klachten hebben, maar dan moet je uitkijken dat je nek klachten niet erger worden door dit soort oef. als je last van je nek hebt ga dan gewoon naar de fysio
Ik ken wat rugby spelers die nek oefeningen doen. Als ze samen in een groep staan wordt er veel geduwd met de nek. Gasten zijn ziekelijk sterk in hun nek en het is belangirjk in die tak om sterke nek te hebben om klappen op te vangen.
Maar je moet wel erg voorzichtig om gaan met nek oefeningen. Voor je het weet heb je problemen. Goede techniek is nog belangrijker dan bij alle andere oefeningen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment