Een echte fullsquat is dus ass to the grass. Alleen heb ik, ver voordat ik de grond raak (wel voorbij parrallel dus), dat mn onderrug een klein beetje uitbold. In hoeverre is dit erg? Of is dit gewoon onvermijdelijk?
Fullsquat vraag
Collapse
X
-
Je moet je rug nog steeds gehold moeten kunnen houden. Is een mobiliteits/flexibileits probleempje. Ben er zelf ook mee an het werk.
Wide Stance Squats and zo diep gaan als je kan. Paal vasthouden terwijl je langzaam dieper en dieper gaat. Goede rek en strek bewegingen voor de hamstrings en shit helpt veel
http://www.youtube.com/view_play_lis...3D688F10C4DE1F
Alles wat je voor squats nodig hebtLast edited by Falstyr; 04-02-2009, 22:21.
-
interresant.
ik het hetzelfde probleem namelijk met deadliften buigt mijn onderrug als ik diep naar beneden ga.
Ik dat op een gegeven moment dat het aan me bierbuik lag
maar heeft dus te maken met flexibiliteit
en ook me hielen blijven niet op de grond, dit ook door stijve kuiten.
werk aan de winkel duszLast edited by TRIPLE_OG; 04-02-2009, 22:50.18 jaar, 105 kg,
DL: 210 BP: 130 NP:100 SQ:175
Comment
-
hey fallus thnx man! Ik ben wat filmpjes aan het checken en ik heb er echt wat aan! Sowieso stretchte ik altijd al na de workout, maar deze oefeningen ga ik er nog wel bij doen (na de workout, of gewoon thuis).
Triple og: hoe deadlift jij dan in godsnaam als je onderrug er zelfs bol van wordt???22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Posthey fallus thnx man! Ik ben wat filmpjes aan het checken en ik heb er echt wat aan! Sowieso stretchte ik altijd al na de workout, maar deze oefeningen ga ik er nog wel bij doen (na de workout, of gewoon thuis).
Triple og: hoe deadlift jij dan in godsnaam als je onderrug er zelfs bol van wordt???
Ik ben ook niet zo flexibel, ook vanwege een hoge vet% denk k18 jaar, 105 kg,
Comment
-
Ja ik ben ook de kleinste niet, maar ik kom echt nog LANG niet bij het bollings punt. Op het moment dat het gewicht van de grond af komt, sta ik een beetje in een vrij diepe BOR positie. Niet horizontaal als in pendlay row, maar ik denk 10-20% daarboven. Lijkt me niet dat als je hem zo doet, je rug (bijna) bol wordt toch? Hoe ver sta jij gebogen als je lift?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostJa ik ben ook de kleinste niet, maar ik kom echt nog LANG niet bij het bollings punt. Op het moment dat het gewicht van de grond af komt, sta ik een beetje in een vrij diepe BOR positie. Niet horizontaal als in pendlay row, maar ik denk 10-20% daarboven. Lijkt me niet dat als je hem zo doet, je rug (bijna) bol wordt toch? Hoe ver sta jij gebogen als je lift?
ik zal binnekort wel een filmpje maken
Generalx : Heb je iets van een link? weet namelijk niet wat je bedoeld met DC18 jaar, 105 kg,
Comment
-
Doggcrapp. Anderhalve minuut statisch stretchen. Heavy shit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/algemeen/309...tml#post506486
Hier heb ik een artikeltje gekopieerd over deze stretches. ZEKER de moeite waard om te lezen en te proberen! Vooral de achterliggende theorie over het spier geheugen is echt interessant.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
OG
Je moet leren naar achteren te gaan zitten en afleren om naar beneden te gaan zitten. Je hamstrings rekken en sterker maken. EN je abductor/adductor versterken en je benen openrekken en leniger worden. Zo kun je dieper gaan vordat je rug gaat krommen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostOG
Je moet leren naar achteren te gaan zitten en afleren om naar beneden te gaan zitten. Je hamstrings rekken en sterker maken. EN je abductor/adductor versterken en je benen openrekken en leniger worden. Zo kun je dieper gaan vordat je rug gaat krommen.
ik zal het maandje uitproberen
thnx m8
Heb jy trouwens een e-book met allerlij rekoefeningen? k heb op je eboeken topic daar geen boek over kunnen vinden.Last edited by TRIPLE_OG; 05-02-2009, 10:57.18 jaar, 105 kg,
Comment
-
Op Exercise & Muscle Directory staan naast de oefeningen ook rekoefeningen.The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment