Hoe verklaren we dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe verklaren we dit?

Hier een foto van mijn buik en dergelijk. Mijn buik is relatief droog en strak.

Echter kan ik er heel veel vel/vet vastpakken. Ook voor mijn onderrug. Onderrug is minder getrained, dus daar kan het aan liggen.

Maar aan mijn buik, als ik zit heb ik ongelovelijk veel rillen.

Is dit vel, zo ja, wat kan ik hieraan doen?
    Is het geen vel maar vet, wattan? ik oog al aardig dunnetjes.

Volgende foto's tonen het:
    Attached Files
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

ik kan je helaas niet helpen..
    vind die laatste foto net een gezichtje

Comment

Sommige mensen hebben er rekbare huidvezels. Niks mis mee. Als het echt vet is kun je nog lichtelijk cutten, maar echt veel hoeft niet als ik het zo zie.

Comment

Bij de eerste foto zie je dat ik weinig ruimte heb tot cutten, vooral in de schouders die erg mager zijn. Ben ook traps aan het trainen op advies van Generalix om die gaten op te vullen, Maar als ik ga cutten maak je dat nog erger. dus, snap je?

Maar het hangt over broekrand bijna heen als ik zit man..irri!!

Comment

Daar mag wel een flinke bulk tegenaan, ik zou op eerste gezicht niet eens zien dat je traint dus nu terug cutten lijkt me wel heel drastisch. Gooi er anders 2 maanden bulk tegenaan en cut als je nog wilt terug voordat je je sixpack wilt showen, want ik neem aan dat het daarom gaat
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Het gaat ook tergend langzaam, heb het niet in de genen.
            Maar goed, ik doe mijn bestje, dus op hoop van zege.

Ben al lichtelijk ant bulken. niet te hard, want heb echt
            aanleg voor vet. Veel kwark met muesli, s'ochtends erg veel brinta.
            Sta soms op knappen, maar goed, eten he!!1

voor het goede doel

Comment

Je hebt een zeer rekbare huid. Je spieren laten groeien kan een goede optie zijn om wat strakker te worden. Eerst een goede bulk gevolgd door een nette cut dus.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Als ik jou zo zie op die foto is er no way dat jij aanleg hebt voor vet, of je bent de meest ondervoedde endo ever of je hebt gewoon angst om vet aan te zetten als ecto. Clean eten en trainen dan zou jij echt geen hopen vet aanzetten en wat ik ook niet snap;

Ben al lichtelijk ant bulken. niet te hard, want heb echt
                aanleg voor vet. Veel kwark met muesli, s'ochtends erg veel brinta.
                Sta soms op knappen, maar goed, eten he!!1
                Dus je staat op knappen terwijl je niet te hard bulkt ? Also muesli is vaak inferior aan andere koolhydraatbronnen dus misschien is het slimmer die te vervangen. Ben zelf ook ecto en begon ongeveer op hetzelfde niveau waar jij nu zit en het laatste waar jij je druk om hoeft te maken is vet aanzetten.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Als ik jou zo zie op die foto is er no way dat jij aanleg hebt voor vet, of je bent de meest ondervoedde endo ever of je hebt gewoon angst om vet aan te zetten als ecto. Clean eten en trainen dan zou jij echt geen hopen vet aanzetten en wat ik ook niet snap;

Dus je staat op knappen terwijl je niet te hard bulkt ? Also muesli is vaak inferior aan andere koolhydraatbronnen dus misschien is het slimmer die te vervangen. Ben zelf ook ecto en begon ongeveer op hetzelfde niveau waar jij nu zit en het laatste waar jij je druk om hoeft te maken is vet aanzetten.

Dat ik op knappen sta: ik ben geen grote eter en eet al tig keer meer dan normaal, snap je? Waar kan ik muesli eventueel door vervangen?

Even kort mijn eetpatroon:

-8:00 uur 220 ml meld met 50 gr brinta
                  10:00 uur 150 ml yoghurt met 75 gr muesli
                  12:00 uur 3 volkoren boterhammen. Pindakaas, kaas, kipfilet
                  14:30 uur 150 ml yoghurt met 75 gr muesli
                  17:30 uur gewoon warm eten, variËrt. Zitten altijd of aardappelen, kip,
                  vis of rijst in.
                  20:00 uur 3x in de week trainen
                  22:30 2 boterhammen met tonijn (tonijn samen is 185 gram)

Heb zo snel niet de ingrediënten bij de hand, heb ik wel ergens staan, maar ben erg druk voor school. Als je ze wilt weten kan ik ze een keer posten.

Maar een heeel streng eetschema lukt me niet. Heb erg lastige tijden met school, stage en zit op kamers. Sommigen zeggen dat het geen goede smoes is, laten we zeggen dat ik niet al mijn huisgenotne wil opzadelen met apart koken voor mij e.d. okay?

Verder kan ik met overdag maaltijden aardig wat doen, dus als ej daar opties voor hebt? Yoghurt voor kwark, dat weet ik al. Muesli voor? En verder?

Comment

Owe ja, ik eet ergens over de dag, meestal smiddags of heel soms begin avond als ik niet train 150 gr rijst.

Nu dus.

Maar niet s'avonds laat in verband met vele koolhydraten voor het slapen.

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
                      ik kan je helaas niet helpen..
                      vind die laatste foto net een gezichtje

haha ja man, zo lijkt het wel ja

grappig
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        haha ja man, zo lijkt het wel ja

grappig

Comment

omg je lijkt wel een wijf met je cry over je vetribbels, je bent vel over been kerel gewoon lekker bulken en wat massa kweken.
                          tuurlijk als je zit heb je huid over op je buik, want je moet je ook weer kunnen strekken achterover, dan staat de huid op je buik strak.

Comment

Originally posted by tha man View Post
                            omg je lijkt wel een wijf met je cry over je vetribbels, je bent vel over been kerel gewoon lekker bulken en wat massa kweken.
                            tuurlijk als je zit heb je huid over op je buik, want je moet je ook weer kunnen strekken achterover, dan staat de huid op je buik strak.

je hebt huid over je buik en huid over je buik....
                            als ik achterover geleunt zit zijn alleen bovenste 2 blokjes zichtbaar...onderste verdwijnen..hehe..

maar ga denk ik door met bulken tot and eind maart halverwege april..en dan tot aan zomer cutten....

en uiteraard: trainen tot ik erbij neerval

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X