geen spierpijn?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zie ook geen nek in je schema staan? hoezo train je die niet?

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Nek trainen? da's voor boksers...
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Hoe train jij je nek? Boksers proberen altijd hun eigen lul te zuigen, komen ze klaar en hebben meteen een goede nek training.

Comment

Het is toch wel een feit dat als je spierpijn hebt, je in ieder geval groeit?

(Neemt niet weg dat wanneer je geen spierpijn hebt, je ook kan groeien)
          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Ga eens wat zwaarder en intensiever trainen moet je toch echt wel spierpijn krijgen.
            Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Originally posted by -HnK View Post
              Ga eens wat zwaarder en intensiever trainen moet je toch echt wel spierpijn krijgen.
              hoi ik train echt al erg zwaar hoor. ik ga echt tot het gaatje, zwaarder dan dat kan ik gewoon niet. ik doe echt bij iedere set, de laatste 2 reps, met man en macht. op dat moment doen me spieren ook echt pijn. alleen dat trekt snel weg bij mij. ik snap het echt niet????

laterzzz

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                nee het is niet voor niks een RUST dag

gooi je schema een beetje om, wil je meerdere keren per week borst doen denk dan aan een fullbody schema op ma wo en vr

of een 2 dagen split ofzo

Ma en do borst triceps schouders
                Di en vr benen rug biceps

Is niet ideaal om rug en benen op 1 dag te doen omadt het zo verdomd zwaar is maar je heb wel 2 keer borst in de week gepland nu
                hoi ik ga toch voor de 2 dagen split. dus ga je advies opvolgen.dus het wordt nu.

en de buik, zal ik die bij ma/do voegen?

alvast bedankt voor de info!!!!!!!

latersss

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                  Het is toch wel een feit dat als je spierpijn hebt, je in ieder geval groeit?

(Neemt niet weg dat wanneer je geen spierpijn hebt, je ook kan groeien)
                  Volgens mij niet. Pijn=overload, en overload kan leiden tot groei, maar als je niet genoeg eet groei je niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by izak View Post
                    hoi ik ga toch voor de 2 dagen split. dus ga je advies opvolgen.dus het wordt nu.

en de buik, zal ik die bij ma/do voegen?

alvast bedankt voor de info!!!!!!!

latersss
                    Kom op man. Dit is toch geen schema.

Indien je 4 dagen de tijd hebt, pak dan gewoon een 4-dagen split.

Bijv:
                    Ma: Rug+biceps
                    Di: Borst+triceps
                    Do:Benen
                    Vrijdag: Onderarmen, schouders, buik

Je traint ze welisaar minder dan in jouw geplande schema, maar je pakt zeker meer oefeningen, waardoor het verschil hoogstwaarschijnlijk verwaarloosbaar is. Ook train je dan op een veel betere intensiteit.

Want benen,rug,biceps kan je nooit op een goede intensiteit allemaal trainen. Kan gewoon niet.

Lees nog even rond man, en neem niet alles klakkeloos aan.

Succes

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Volgens mij niet. Pijn=overload, en overload kan leiden tot groei, maar als je niet genoeg eet groei je niet.
                      Als je spierpijn hebt, groeien je spieren. Als je 0.0 eet, kan je ze niet voeden okee. Maar dat is hie verwaarloosbaar sinds de meeste hier wel verstand hebben van eten. Maar ook al voedt je ze niet genoeg, groeien ze nog steeds. Echter zou je ze dan daarna weer verbranden en is het uiteindelijke resultaat dus geen vooruitgang.

Maar mits je normaal eet, groei je volgens mij, wanneer je spierpijn ervaart, altijd.

Comment

I love spierpijn
                        "lifting till you see god, Strong the movie"
                        En als je als beginner helemaal je spieren niet voelt 1-2 dagen na een training, train je niet hard/goed genoeg.
                        Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                          Als je spierpijn hebt, groeien je spieren. altijd.
                          Spierpijn is geen indicatie voor spiergroei, je kan ook groeien zonder pijn te hebben, alhoewel beginners vaak meer spierpijn hebben omdat de bewegingen nieuw zijn en de spieren moeten wennen aan de activiteit
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ja dat zei jake ook, je kan groeien zonder spierpijn, maar als je spierpijn hebt groei je altijd.

Toen ik begon had ik eigenlijk nooit spierpijn, terwijl ik wel lekker ging opzich. Laatste paar schema's pas ik het principe van progressief laden vrij nauwkeurig toe en ik heb echt letterlijk na ELKE training spierpijn, 6 weken lang
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by izak View Post
                              hoi ik train echt al erg zwaar hoor. ik ga echt tot het gaatje, zwaarder dan dat kan ik gewoon niet. ik doe echt bij iedere set, de laatste 2 reps, met man en macht. op dat moment doen me spieren ook echt pijn. alleen dat trekt snel weg bij mij. ik snap het echt niet????

laterzzz
                              Ik had het zelfde als jouw. Ik trainde eerst met iemand anders en als je met zn 2e traint neem je langer rust. Maar toen ik alleen trainde nam ik veel minder rust tussen sets en oefeningen. Nu heb ik bijna spierpijn na elke trainingsdag.

Maar goed.. dat is mijn ervaring ermee

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Hoe train jij je nek? Boksers proberen altijd hun eigen lul te zuigen, komen ze klaar en hebben meteen een goede nek training.
                                YouTube - neck training

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X