Hallo ik wil binnenkort beginnen , met trainen. Zal even iets over mij zelf vertellen, ik werk in ploegen ( 3 ) waardoor ik weinig ritme heb in m,n leven .Wil thuis aan de slag , ben aan het kijken welk apparaat ik aan ga schaffen . Lees hier dat voeding heel belangrijk is voor deze tact van sport. Zelf eet ik ( denk ik ) nogal gezond , dagelijks fruit , 1 banaan , 3 kiwi,s en 1 sinaasappel , plus afwisselend roeryoghurt ( 500 g ) vruchtenyoghurt ( 500 g )of halfvolle kwark met vruchten ( 500 g ) en drink melk halfvolle..Plus de dagelijks kost boterhammen boerenbruin 10 stuks en warm eten meestal aardappelen met groente en een stukje vlees. Moet ik iets aanpassen of is dit goed genoeg , ben 5 x in de week aan het fietsen naar m,n werk 1 uur heen en 1 uur terug. Plus veel ( heel ) lopen op m,n werk.Dus ben nogal veel nodig.Oja heel af en toe zondig ik m,n lichaam met een bakje friet 1x in de 2 weken.
Kan iemand mij tips geven , of is dit goed genoeg. Heb ook nog veel andere vragen , maar die stel ik later wel, hoop dat iemand mij hierbij wil helpen.
Kan iemand mij tips geven , of is dit goed genoeg. Heb ook nog veel andere vragen , maar die stel ik later wel, hoop dat iemand mij hierbij wil helpen.
Comment