beginneling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginneling

Hallo ik wil binnenkort beginnen , met trainen. Zal even iets over mij zelf vertellen, ik werk in ploegen ( 3 ) waardoor ik weinig ritme heb in m,n leven .Wil thuis aan de slag , ben aan het kijken welk apparaat ik aan ga schaffen . Lees hier dat voeding heel belangrijk is voor deze tact van sport. Zelf eet ik ( denk ik ) nogal gezond , dagelijks fruit , 1 banaan , 3 kiwi,s en 1 sinaasappel , plus afwisselend roeryoghurt ( 500 g ) vruchtenyoghurt ( 500 g )of halfvolle kwark met vruchten ( 500 g ) en drink melk halfvolle..Plus de dagelijks kost boterhammen boerenbruin 10 stuks en warm eten meestal aardappelen met groente en een stukje vlees. Moet ik iets aanpassen of is dit goed genoeg , ben 5 x in de week aan het fietsen naar m,n werk 1 uur heen en 1 uur terug. Plus veel ( heel ) lopen op m,n werk.Dus ben nogal veel nodig.Oja heel af en toe zondig ik m,n lichaam met een bakje friet 1x in de 2 weken.

Kan iemand mij tips geven , of is dit goed genoeg. Heb ook nog veel andere vragen , maar die stel ik later wel, hoop dat iemand mij hierbij wil helpen.

kwa eten is het niet eens zo raar

als je wil trainen zal je ook eiwitten moeten nemen

denk dat je beter een sportschooltje kan gaan pakken

spul aanschaffen is duur en je weet niet of je er mee bezig wil blijfen gaan

plus thuis trainen is anders dan op een sportschool tenzij je gevorderd bent vind ik dan he

lees veel Sticky topics kan je veel uit halen voeding trainingen sups etc

succes
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Lees de sectie voeding eens door om te kijken of dit goed genoeg is, want je hebt duidelijk nog niks doorgelezen hiero.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        kwa eten is het niet eens zo raar

als je wil trainen zal je ook eiwitten moeten nemen

denk dat je beter een sportschooltje kan gaan pakken

spul aanschaffen is duur en je weet niet of je er mee bezig wil blijfen gaan

plus thuis trainen is anders dan op een sportschool tenzij je gevorderd bent vind ik dan he

lees veel Sticky topics kan je veel uit halen voeding trainingen sups etc

succes

Sportschool word moeilijk voor mij zit er niet een m,n buurt , en zit ook met werktijden . Wil er wel mee bezig blijven , ben nogal fanatiek wat sport betreft dus dit is geen probleem.Heb m,n hele leven fanatiek gesport. En heb een apparaat op het oog wat zo,n 600 euro kost. Maar weet niet dat deze geschikt is voor biceps en triceps training (voornamelijk deze spieren heb vind ikzelf nogal dunne armen ) , moet hiervoor nog wat informatie over vragen.

Comment

probeer wel alles te trainen alle spiergroepen zal je veel meer uithalen

dus koop een aparaat waar je zogoed alle spiergroepen mee kan trainen

Comment

Ga ik zeker doen bedankt , is het wel verstandig dat ik ook m,n benen doe . Ben een paar keer geopereerd aan m,n knie , komt nooit helemaal meer goed . Vaak nogal dik veel vocht in m,n knie vooral s,ochtend bij het opstaan , ook de reden dat ik moest stoppen met andere sporten.

Comment

Heb een Weider Pro 5500 HomeGym op het oog. Voor thuis training , kent iemand dit apparaat , staan onder andere de volgende termen bij ,,,,

butterfly arms
              arm press
              hoge pulley
              curls en rows

Nou las ik hier van een lezer dat hij niet alles kon trainen zo heeft hij er een , tricepstouw, dubbele handgreep en latpull trekstang bij gekocht. Andere lezers waren lyrisch over dit apparaat en zeiden dat ze alle spiergroepen ermee konden trainen. Heb daar informatie over gevraagd maar krijg helaas geen antwoord terug. Zo kan iemand mij hierbij a.u.b helpen. Weet dat ik veel vraag maar ben een leek opdit gebied, en wil natuurlijk wel iets aanschaffen waar ik wat aanheb.

BVD .

Comment

Originally posted by dintje View Post
                Ga ik zeker doen bedankt , is het wel verstandig dat ik ook m,n benen doe . Ben een paar keer geopereerd aan m,n knie , komt nooit helemaal meer goed . Vaak nogal dik veel vocht in m,n knie vooral s,ochtend bij het opstaan , ook de reden dat ik moest stoppen met andere sporten.
                daar kunnen wij niet over beoordelen

je kan altijd proberen benen lichtjes te trainen

overleg anders met huisarts hoe het zit met je knie etc

Comment

Voordat je begint aan fitness, zou ik als ik jouw was, eens op zoek gaan naar wat informatie over de oefeningen die je gaat doen op dat apparaat.

Als je nog nooit aan fitness heb gedaan is het belangrijk dat je je oefeningen juist uitvoert.
                  Als je je oefeningen niet goed uitvoert, zal dit tot blessures kunnen leiden.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik zou, en heb, dus niet me geld verspild aan zo'n apparaat. Investeer in wat losse stangen, gewichten, bankje en je komt al een heel eind. Uitbreiden kan later altijd nog.

Comment

Ik sluit mij bij mijn boven buurman aan.

Met wat losse gewichten kom je al een eind.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Zorg trouwens wel dat je de oefeningen goed uitvoert verdiep je er ff in.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

weider pro 5500

Originally posted by dintje View Post
                          Heb een Weider Pro 5500 HomeGym op het oog. Voor thuis training , kent iemand dit apparaat , BVD .
                          he man, dat apparaat heb ik ook staan,en bevalt mij goed hoor.
                          ik gebruik hem alleen wel voor erbij.
                          de meeste oefeningen doe ik toch wel met barbell en az bar en natuurlijk dumbells.
                          maar je kan je zelf er wel een heel eind mee redden hoor

Comment

Originally posted by nummer1dj View Post
                            he man, dat apparaat heb ik ook staan,en bevalt mij goed hoor.
                            ik gebruik hem alleen wel voor erbij.
                            de meeste oefeningen doe ik toch wel met barbell en az bar en natuurlijk dumbells.
                            maar je kan je zelf er wel een heel eind mee redden hoor

Okey bedankt voor de informatie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X