Laag vet% voor je 6paq.
Buikspieren
Collapse
X
-
ikzelf doe gewoon om de 2 dagen flink aanpakken , bijvoorbeeld maandag buik na borst en biceps en woendag weer na de rug en triceps oefeningen , kun je ze altijd nog gewoon 3e keer in de week pakken , kan geen kwaad en resultaat is bij mij persoonlijk perfect ook al ben ik vrij snel droog dat moet ik er wel bij vermelden
succes!
Comment
-
Dus als ik het goed begrijp train je je buik al als je je 'normale' oefeningen uitvoert? Dus het is eigenlijk verstandig dat als je buik traint, je het aan het einde doet?
Want als je het aan het begin traint, kan je andere oefeningen minder zwaar doen waar je ook stiekem je buik bij gebruikt, zodat je andere spiergroepen ook minder tillen?
Of gebruik je je buik bij 'normale' oefeningen in zo'n kleine mate dat het te verwaarlozen is?You can do anything if you set your mind to it
Comment
-
Originally posted by Roell View PostDus als ik het goed begrijp train je je buik al als je je 'normale' oefeningen uitvoert? Dus het is eigenlijk verstandig dat als je buik traint, je het aan het einde doet?
Want als je het aan het begin traint, kan je andere oefeningen minder zwaar doen waar je ook stiekem je buik bij gebruikt, zodat je andere spiergroepen ook minder tillen?
Of gebruik je je buik bij 'normale' oefeningen in zo'n kleine mate dat het te verwaarlozen is?Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postvanochtend weer een oude discussie in de gym 8 reps 60kg tegenover 150 reps 10kg.. ik bleef bij mijn standpunt dat 8 reps meer spiermassa kan aanzetten. en als je buikvet wilt verbranden je het beste gewoon 3x15 reps kan doen en gewoon cardio op de crosstrainer ipv 3x 150 reps.
Elke spier heeft meer rode of witte shit. Per persoon verschilt de hoeveelheid. Daarnaast heb je inderdaad dat een spiergroep met x-aantal reps beter werkt. MAAR die reps zijn maar een leidraad. Als je het hele jaar door in die rep range traint krijg je te maken met wet van verminderde meer opbrengst. Dus je moet zo wie zo afwisselen qua rep ranges waarin je traint om het lichaam zo voor de "gek" te blijven houden.
Daarnaast is reps per set niks meer dan een middel om aan te geven met wat voor gewicht je ongeveer moet werken. Veel mensen stoppen dan bij 8 als dat het doel was terwijl je eigenlijk door moetgaan tot je niet meer kan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment