Snel boksen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel boksen

Hoe leer je om snel te boksen
    Dus niet snel het spelletje kunnen maar gewoon snel kunnen slaan etc
    welke oefeningen gelden hiervoor

MVG
    Never Never Never Give Up !!!

Zoals de andere 2 boks topics...

1. Word lid van de lokale boksschool
    2. Als aanvullende training kunnen ideeen opgedaan worden met YouTube - Kanaal van rossenamait

Comment

Koop een boksbal met een bord of elastiek daar maak je snelheid mee.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Zoals de andere 2 boks topics...

1. Word lid van de lokale boksschool
        2. Als aanvullende training kunnen ideeen opgedaan worden met YouTube - Kanaal van rossenamait
        Geweldige video, weer wat inspiratie voor de komende weken!

Comment

heel veel op souplesse werken
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

wat je eigenlijk zou kunnen doen is met dumbels stoten zetten, gewoon een paar kilo 6 of 7 net wat je zelf wil en dan gaan schaduwboksen.
            als je dat een paar minuten doet en dan de dumbels weg legt en weer stoten gaat zetten heb je het gevoel dat je heel licht stoot.

Comment

En het helpt geen fuck.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jonge lul toch niet man

en of het werkt geloof mij maar

Comment

wat gen ix waarschijnlijk probeert te zeggen,
                  is niet dat het dan niet lijkt alsof het stoten licht gaat.

hij bedoelt dat het je uiteindelijk niets oplevert,
                  behalve misschien een schouderblessure ofzo...
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zeer weinig kans
                    boks nu al meer als 5 jaar was toen ik begon was ik snel en licht van gewicht
                    maar toen ik ook nog eens ging fitnesse en in de groei was, werden mij stoten langzamer.
                    Ben toen 2 jaar lang stoten gaan zetten met dumbels en was weer snel terug op niveau.

nooit last van schouderblesures gehad!!

Comment

Te veel films gekeken om zulke bull shit "oefeningen" te leren?

You tube filmpje wat ik toevoegde laat al het nodige zien. De rest is voor een boksschool.

Comment

veel oefenen en je kracht leren doseren.

tja als je daar al 2 jaar over doet? :S

Comment

Originally posted by Terryappel View Post
                          wat je eigenlijk zou kunnen doen is met dumbels stoten zetten, gewoon een paar kilo 6 of 7 net wat je zelf wil en dan gaan schaduwboksen.
                          als je dat een paar minuten doet en dan de dumbels weg legt en weer stoten gaat zetten heb je het gevoel dat je heel licht stoot.
                          steek een hand in een glas heet water en de andere in een glas ijswater, steek ze erna in 1 glas met lauw water.

voelen is niet zijn.

Dé manier om snel te slaan is veel te slaan met een correcte uitvoering. En die leer je wederom enkel in een boksclub. Krachttraining is supplementair.

De nummer 1 hint kan ik je al geven, volledig relaxed slaan, hard slaan moet je niet forceren, dat komt gewoon. Bezie je vuisten als een zweep ipv een knuppel. Maar als leek zit de kans er dik in dat je geen id hebt waar ik over praat of gewoon nog steeds fouten maakt.
                          the one and only tabata overlord

Comment

dit als reply op de post van de gast die vijf jaar bokst:

omdat iets voor jou heeft gewerkt maakt het nog geen absolute waarheid.
                            het terugkomen van jou op je oude snelheid kan er ook aan hebben gelegen dat je zonder dumbels ging oefenen op snelheid (zoals je beschreef deed je dit nadat je met dumbels getraind had.)

Het is dus niet duidelijk dat wanneer je niet met dumbels getraind had en alleen zonder dumbels, of je dan ook je oude snelheid had terug gekregen.
                            omdat je dit niet hebt getest kun je eigenlijk niet aannemen dat jouw bewering klopt. Het is puur een conclusie die jij trekt, terwijl dit niet overeen hoeft te komen met de waarheid.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Terryappel View Post
                              jonge lul toch niet man

en of het werkt geloof mij maar

Even dimmen kerel.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X