Snel boksen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    dit als reply op de post van de gast die vijf jaar bokst:

omdat iets voor jou heeft gewerkt maakt het nog geen absolute waarheid.
    het terugkomen van jou op je oude snelheid kan er ook aan hebben gelegen dat je zonder dumbels ging oefenen op snelheid (zoals je beschreef deed je dit nadat je met dumbels getraind had.)

Het is dus niet duidelijk dat wanneer je niet met dumbels getraind had en alleen zonder dumbels, of je dan ook je oude snelheid had terug gekregen.
    omdat je dit niet hebt getest kun je eigenlijk niet aannemen dat jouw bewering klopt. Het is puur een conclusie die jij trekt, terwijl dit niet overeen hoeft te komen met de waarheid.
    klopt je hebt gelijk het hoeft niet omdat het bij mij heeft gewerkt ook bij hem te werken, en wat ook nog eens is waar ik niet bij stil gestaan heb, dat ik ook gewoon tijdens de bokstraining veel heb geleerd.

Comment

Originally posted by Terryappel View Post
      wat je eigenlijk zou kunnen doen is met dumbels stoten zetten, gewoon een paar kilo 6 of 7 net wat je zelf wil en dan gaan schaduwboksen.
      als je dat een paar minuten doet en dan de dumbels weg legt en weer stoten gaat zetten heb je het gevoel dat je heel licht stoot.
      Vaak word dit ook gebruikt om je dekking te verbeteren gewichten van 2kg en stoten en je armen hoog houden. je handschoenen wegen ook om en nabij de 16oz vandaar dat ze dat vaak gebruiken. Dit is ook om je schouders te trainen. stoot combinaties maken en je dekking hoog blijven houden.
      en dan hopen dat je levend je rondes door komt:P
      Snelheid krijg je door het veel te doen heeft ook te maken met lange en korte spieren (dacht ik correct me if i'm wrong)

groetjes Delano

@ genjuro
      De nummer 1 hint kan ik je al geven, volledig relaxed slaan, hard slaan moet je niet forceren, dat komt gewoon. Bezie je vuisten als een zweep ipv een knuppel. Maar als leek zit de kans er dik in dat je geen id hebt waar ik over praat of gewoon nog steeds fouten maakt.

hier ben ik het mee eens
      Last edited by outblaze; 03-08-2009, 12:01. Reason: iets toegevoegd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X