Schouders Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouders Trainen

Hi all,

Na lang rondsnuffelen op deze forum kom ik met mijn vraag xD,

Ik zou graag willen weten hoe je je shouders kunt trainen zonder gewichten, ik train namelijk thuis en het enige waarover ik beschik is een bankje en een apparaatje om je biceps mee te trainen.

ik kan geen enkel oefening vinden , weten jullie misschien iets?

Alvast bedankt,

MVG Tp.
    : Take What You Can, And Give Nothing Back! :

kratten bier?

ga gewoon gewichten kopen man.. zo bereik je weinig of zelfs niks of ga naar de sportschool.

Comment

Ik ben nog 13 dus ik wil er niet veel voor uitgeven ... als ik het later nog steeds leuk vindt en er nog mee door ga dan zal ik hoogstwaarschijnlijk wel naar een sportschool gan en zeker wel gewichten kopen.

maar nu moet ik het dus gwn zonder gewichten doen, vandaar

Comment

je bent nog maar 13 en je wilt nu al zonder enige ervaring en zonder begleiding thuis gaan trainen ?? dat is het domste wat je kan doen.
        je bent nog veel te jong en in de groei, stel er gaat iets verkeerds of je voert de oefeningen verkeerd uit een paar keer zonder dat je het door hebt en heb je straks een ernstige blessure.
        ik zou als ik jouw was nog niet eens zo intensief met gewichten gaan trainen en zeker niet met andere dingen. het is niet voor niets dat je pas vanaf een bepaalde leeftijd bij een sportschool mag inschrijven.
        mocht je toch echt zin hebben om te trainen dan zou je nog eventueel kunnen opdrukken/optrekken en ook dat voorzichtig opbouwen.

Comment

2 pakken suiker..

Comment

Handstand tegen de muur en jezelf omhoogdrukken.
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

En waarom alleen schouders? Google anders eens op "bodyweight training" en je vindt meer dan genoeg exercises die je kunt doen.

Comment

Je kan ook een stang maken tussen je muren. Hiermee kan je jezelf optrekken en train je als ik me niet vergis je biceps/triceps, buik, rug en schouders.
                Heb ik zelf ook

Comment

handstand doen en dan door je armen zakken en weer omhoog duwen. Lijkt me vrij moeilijk, maar kan zo geen andere manier vinden om je schouders te stimuleren, zonder gewichten.

Comment

Okey thks!, ik zal het uitproberen xD

en die site zal ik ook even checken

Mvg

Comment

Originally posted by Maarten302 View Post
                      Je kan ook een stang maken tussen je muren. Hiermee kan je jezelf optrekken en train je als ik me niet vergis je biceps/triceps, buik, rug en schouders.
                      Heb ik zelf ook
                      Yep, je vergist je
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X