Tabata Vraagje ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tabata Vraagje ?

Ik ga er vanuit, dat het al eens gevraagd is , maar ik ga het ook weer vragen. Tabata workout wel of niet op trainingsdagen ? , en zo ja direct na de training Oke ? of niet ?

Mvg
    Richard

Originally posted by rvanweel View Post
    Ik ga er vanuit, dat het al eens gevraagd is , maar ik ga het ook weer vragen. Tabata workout wel of niet op trainingsdagen ? , en zo ja direct na de training Oke ? of niet ?

Mvg
    Richard
    zou ze gewoon na de training doen, zal er niet een extra dag voor inlassen
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Tabata is een methode en defineert niet wat je doet alleen hoe je iets doet dus ik snap je vraag niet helemaal.
      He who keeps silent consents.

Comment

Het is voor mij als aanvulling bedoeld op de training( 2 a 3 x per week KT, en 2 x in de week 1 a 1.5 uur tennissen., ik overweeh ook de HIT methode, maar aangezien ik kinderen heb van 1 en 2.5 jr valt dat niet altijd mee om tijd voor in te lassen, aangezien mijn vrouw ook wel eens wil gaan sporten!!!

GR

Comment

Tabata wil gewoon zeggen dat je 20 sec voluit gaat en 10 sec rust houd dit kun je met van alles doen zelfs biceps curls, daarom snapte ik niet wat je bedoelde.

Misschien is het verstandig om eerst even je voeding goed op touw te zetten en daarna te gaan kijken na wat extra training die nodig zou kunnen zijn.
          He who keeps silent consents.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X