Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ga er vanuit, dat het al eens gevraagd is , maar ik ga het ook weer vragen. Tabata workout wel of niet op trainingsdagen ? , en zo ja direct na de training Oke ? of niet ?
Ik ga er vanuit, dat het al eens gevraagd is , maar ik ga het ook weer vragen. Tabata workout wel of niet op trainingsdagen ? , en zo ja direct na de training Oke ? of niet ?
Mvg
Richard
zou ze gewoon na de training doen, zal er niet een extra dag voor inlassen
Het is voor mij als aanvulling bedoeld op de training( 2 a 3 x per week KT, en 2 x in de week 1 a 1.5 uur tennissen., ik overweeh ook de HIT methode, maar aangezien ik kinderen heb van 1 en 2.5 jr valt dat niet altijd mee om tijd voor in te lassen, aangezien mijn vrouw ook wel eens wil gaan sporten!!!
Tabata wil gewoon zeggen dat je 20 sec voluit gaat en 10 sec rust houd dit kun je met van alles doen zelfs biceps curls, daarom snapte ik niet wat je bedoelde.
Misschien is het verstandig om eerst even je voeding goed op touw te zetten en daarna te gaan kijken na wat extra training die nodig zou kunnen zijn.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment