Benen trainen met zwakke knieën?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Prof voetballers squatten ook als mofo's kan de gemiddelde beachboy(3 kwart vd amateur voetballers) een puntje aan zuigen.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Ik neem aan dat Fal er meer op doelt, dat als je er een pin in hebt, je niet zomaar kan doen en laten wat je wilt. Dat met een pin een beetje voorzichtigheid totaal niet verkeerd is.
      Inderdaad, je moet niet zomaar beginnen squatten als je nog niet gerehabiliteerd bent, da's waar, maar na een tijdje voel je zelf wel wat kan en niet.

Sterker nog, ben ook geopereerd aan mijn rechterschouder en benchpress als een zot en heb er geen last in, heb er inderdaad wel zeer lang mee moeten wachten eer dat ging, da's waar. Maar het gaat, niets houd me tegen om bb te doen.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
        Inderdaad, je moet niet zomaar beginnen squatten als je nog niet gerehabiliteerd bent, da's waar, maar na een tijdje voel je zelf wel wat kan en niet.

Sterker nog, ben ook geopereerd aan mijn rechterschouder en benchpress als een zot en heb er geen last in, heb er inderdaad wel zeer lang mee moeten wachten eer dat ging, da's waar. Maar het gaat, niets houd me tegen om bb te doen.
        Geweldig! Lekker koppig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X