Deltaspier - schouder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deltaspier - schouder

Mensen ik zou graag mijn Deltaspier (schouder) wat meer/beter willen trainen. Wat zijn hiervoor nu echt goede oefeningen?
    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

74+ Shoulder Exercise Videos With Pics & Detailed Instructions!
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Side raise, schouder press, upright row enz enz
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Side raise, schouder press, upright row enz enz
        Thanks, ja deze doe ik inderdaad al.

Het zal wel aan m'n geduld liggen, want de oefeningen ken ik inderdaad. Ik hoopte dat iemand wellicht kon vertellen welke oefening nu echt killing (in de gode zin van het woord) is voor de Deltaspier....

Comment

Als je je schouders echt wil voelen branden, moet je dropsets doen.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            Als je je schouders echt wil voelen branden, moet je dropsets doen.
            Voor de goede order: Van zwaar naar licht tot je niet meer kunt toch? Dit doe ik inderdaad ook met de biceps en dat brand zeer zeker ja. Ga ik de volgende keer met de schouders ook proberen. Thanks!

Comment

Originally posted by CorbertCoCo View Post
              Voor de goede order: Van zwaar naar licht tot je niet meer kunt toch? Dit doe ik inderdaad ook met de biceps en dat brand zeer zeker ja. Ga ik de volgende keer met de schouders ook proberen. Thanks!
              Ja, van zwaar naar licht telkens tot failure. Bv. met seated shoulder press eerst dumbells van 14 kg dan van 10 kg en dan van 6 kg. En dan pijn lijden...

Een goede manier om de spieren te 'shocken' en extra hypertrofie te veroorzaken. Er wordt wel aangeraden om maar maximaal 2 dropsets per spiergroep per training te doen i.v.m. overtraining.

Comment

Telkens tot faillure zou ik niet elke training doen. Zeker niet met je schouders.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Nee inderdaad, ik zal zeker oppassen aangezien de schouders snel overtraind zullen raken (je pakt ze immers ook indirect mee met andere spiergroepen)

Comment

Originally posted by CorbertCoCo View Post
                    Nee inderdaad, ik zal zeker oppassen aangezien de schouders snel overtraind zullen raken (je pakt ze immers ook indirect mee met andere spiergroepen)
                    yep, geef ze hun eigen aandacht maar niet tot failure want je hebt ze nagenoeg bij elke workout nodig en ook rust is belangrijk, je moet gewoonweg geduld hebben
                    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                    ....

Comment

Hoeveel MP je staand strict zonder legdrive met full rom ?
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

gewoon geduld hebben gozer
                        Groeten

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Hoeveel MP je staand strict zonder legdrive met full rom ?
                          Heb dit enkel zittend behind the neck gedaan tot nu toe in de smith. met 30kg aan gewichten eraan en weet niet goed hoe zwaar de stang is en in hoeverre ik deze mee moet rekenen omdat deze heel soepel glijdt. Ben nog maar een beginner, vandaar minimale gewichten en mijn ongeduld waarschijnlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X