Problemen met mijn borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rotterdam View Post
    Binnenkant komt als laatst. Op een gegeven moment zie onderaan de binnenkant van je borst lijnen ontstaan. Stug doortrainen (wil niet zeggen elke dag) met verschillende oefeningen dan trekken die lijnen verder omhoog.

Dat is helemaal correct. In principe gaat er gewoon lange tijd overheen. Train nu 3 jaar en begin nu pas een beetje tevreden te worden.

Comment

Zoals Snuff-san al zei, opdrukken met je handen bij elkaar.of omgekeerd, bankdrukken met je handen dicht bij elkaar. Heb het toevallig gister nog gelezen in het boek van arnold schwarzenegger encyclopedia for bodybuildersGedownload op pirate bay
      Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Thuis? Zoals Snuff zegt is ok... En probeer ook s je voeten (benen) hoger te plaatsen, op n bankje of n tafel (bovenzijde borst).. Anders maak je hangtieten, omdat de bovenkant achterblijft?. Zal dit het geval zijn?.. Maar zoals je wel begrijpt, kun je niet de uiteinden van je spieren apart trainen...

Comment

Het schijnt dat Leo een geniale manier had. Iets met een dumbell in je aars. Moet je wel een redelijk rekbare kringspier hebben, maar als je dat een tijdje trained komen je borstspieren vanzelf.

ps: begin nooit meer over binnenkant borst trainen, op de 1 of andere manier valt dat nooit erg lekker hier
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
            Binnenkant komt als laatst. Op een gegeven moment zie onderaan de binnenkant van je borst lijnen ontstaan. Stug doortrainen (wil niet zeggen elke dag) met verschillende oefeningen dan trekken die lijnen verder omhoog.
            Juist, en die spieren zijn er al wel (voel maar met je duim) maar je ziet ze nog niet... Is gewoon nog n beetje restvet, gaat wel weg.. Gewoon doorgaan, komen echt wel net als de blokjes op je buik

Comment

Als je thuis een dip rek (hoe het ook heet) zou hebben. Dip dan en hang wat naar voren. Zo leg je wat meer druk op je borst. Dat geeft bij mij in ieder geval aardig wat effect op "Onderkant" van je borst.

Correct me if i'm wrong
              DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Originally posted by peso View Post
                Zoals Snuff-san al zei, opdrukken met je handen bij elkaar.of omgekeerd, bankdrukken met je handen dicht bij elkaar. Heb het toevallig gister nog gelezen in het boek van arnold schwarzenegger encyclopedia for bodybuildersGedownload op pirate bay
                Daarmee leg je meer nadruk op de triceps. Voor het oog kan er dan misschien een bepaalde binnenkant borst zijn, maar vanuit fysiek punt gezien bestaat dit niet en kun je dus ook niet trainen. Als je je borst traint kun je alleen nadruk leggen op de onder of bovenkant. De rest zal naarmate hij groeit vanzelf mee gaan. Dus ook dat punt wat jij ziet als de 'binnenkant'

Verder ben ik het eens met de rest. Om de dag borst trainen is zinloos. Thuis trainen zonder enige trainingsmiddelen is nog zinlozer. Plus dat je ook nog eens ruk eet er bij en alles bij elkaar slaat totaal nergens op. Kortom, breng daar eerst maar eens verandering in.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X