Drop set gevolgd door normale set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Die verhoudingen van die gast, lawl.

Chicken legs, pussy shoulders..

Snap wat je bedoelt, maar vind de v-shape mooier dan wanneer alles even groot is getraind. Ik snap de gedachte achter dikke poten maar verhoudingsgewijs vind ik het lelijk, zeker als je je core ook groot traind.

(net alsof je dik bent)
    Ssssmoking

Comment

Dropsets zijn zo fucking lekker om te doen... lekker korte workout maar je bent gesloopt! Dag erna lekker spierpijn.. I love Dropsets..! Alleen heb ik weleens gelezen dat dropsets onzin is,, hoe dat zit weet ik verder niet.

Comment

Goed uitgevoerde dropsets zijn een HIT techniek en niet iederen is het met de HIT denkwijzwe eens.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
          Goed uitgevoerde dropsets zijn een HIT techniek en niet iederen is het met de HIT denkwijzwe eens.

Zijn er uberhaupt nog wel dingen waar een iedereen het mee eens is? Denk het niet.
          100 sporters - 1000 meningen en 500 vs 500 die de andere manieren onzin vinden, ook als de andere manieren goed of beter werken.

HIT is fantastisch, het werkt voor mij nog steeds prima, sneller massa, sneller droog enz. zonder poespas of rare fratsen, gewoon lekker bikkelen.

Goed uitgevoerde dropsets zijn ook lekker. Maar is dan wel te zwaar om een hele spiergroep mee te doen met meerdere oefeningen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X