Dippen imponeert niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Huh, er klopt iets niet helemaal. Ik heb dat helemaal niet getypt dat stukje van 'ik doe vooral dips en push downs momenteel' dat heeft die andere kerel achter mijn quote geplakt. Ik zat al te kijken:P Dit was mijn originele bericht.

Originally posted by jordy View Post
    Inderdaad. Push down is een oefening om lekker te voelen en triceps af te maken. Maar de basis voor massa haal je toch echt uit dippen. Net als dat dat geld voor skullcrushers, french press en close grip bench press.
    Zelf doe ik namelijk wel skullcrusher.

Edit: Het klopt trouwens wel. Zat gewoon niet goed te kijken :P
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik kan helaas niet dippen, gaan mijn schouders van naar de klote
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

dippen, skullcrushers en close grip bench ftw
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          dippen, skullcrushers en close grip bench ftw
          En kickbacks met de pink dumbells
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

small grip pushpress ftw
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              Je rug is hierbij een synergist volgens exrx, lijkt me niet echt dat je van zo'n push beweging je rug echt traint..?
              Echt traint, heb ik nooit gezegd Revius.. Er staat:je pakt ook rug, misschien had ik er "mee" achter moeten zetten om duidelijk te zijn.. Ze helpen wel mee, ze werken net als met chinnen (niet zo hard natuurlijk).. Ze helpen mee om je armen naast je lijf te brengen....

Comment

ja oke, het was ook meer een vraag, vroeg me af of je ze nog aardig belast ermee
                Groeten

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Echt traint, heb ik nooit gezegd Revius.. Er staat:je pakt ook rug, misschien had ik er "mee" achter moeten zetten om duidelijk te zijn.. Ze helpen wel mee, ze werken net als met chinnen (niet zo hard natuurlijk).. Ze helpen mee om je armen naast je lijf te brengen....
                  Tenzij je als powerlifter benched. Dan doet je borst bijna niks en is het je rug en triceps met schouders die al het werk doen :P Dat is eigenlijk ook de enige goede manier om te benchen. Voor massa kun je beter DB Presses en zo doen.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    ja oke, het was ook meer een vraag, vroeg me af of je ze nog aardig belast ermee
                    Ik denk wel dat het mogelijk is Revius.. Maar je hebt het nadeel, dat het gewicht zo beperkt blijft. Je kan niet zo goed verzwaren, omdat het extra gewicht wat je pakt dan niet op de juiste plaats (recht boven ) maar in het midden van je lichaam zit...Je kunt het extra gewicht niet op je hoofd plaatsen . Dus krijg je n scheve belasting als je gewicht wil bijplaatsen (in je kruis of op je benen).. Ook heb je zo niet het volledige lichaams gewicht om mee te werken... Maar voordat je de kracht heb om goed te dippen, kun je wel starten zo.. En je pakt ze weer net ff anders aan... Ik denk dat het nog niet zo verkeerd is, en ze best willen groeien daarvan.. Heeft alleen wat gewicht beperkingen.....En bij gebrek aan n rack, ja dan is het niet anders... Er is geen rack? Schuif dan 2 loopbanden zo dat je wel tussen kunt dippen.. Nee niet als het druk is in de gim....

Comment

Ik doe altijd liggend mijn triceps! Dan je bovenarm verticaal omhoog en je onderarm naar je andere schouder op en neer....dan voel je hem!

Comment

Originally posted by Corvette21 View Post
                        Ik doe altijd liggend mijn triceps! Dan je bovenarm verticaal omhoog en je onderarm naar je andere schouder op en neer....dan voel je hem!
                        Jazeker voel je die goed werken ... Maar vind het niet echt n massa oefening voor triceps...

Comment

Ik begrijp niet echt wat dat voor oefening is...
                          Groeten

Comment

Maybe bedoelt hij een SkullCrusher?
                            DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Dat lijkt me anders wel een massa oefening
                              Groeten

Comment

Originally posted by Corvette21 View Post
                                Ik kan me hier geen voorstelling van maken eigelijk. Heb je een foto/filmpje?
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X