Massa trainen, hoe juist

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DeRakker View Post
    fly's met 1 dumbell

Wat? zou ik graag willen zien, hoe je ooit je evenwicht haalt.
    kan best, heb zelf db pressees gedaan met 1 x30 kg db
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      evenwicht is niet zo'n probleem met die mini gewichtjes die hij hanteert. Probleem is meer dat je geen fatsoenlijke borst contractie hebt en het dus nutteloos is.
      Dat wou ik dus weten, bedankt!
      En ja ik ben er nog maar pas mee begonnen, logisch dat ik geen 10kg aanhang e. Maar evenwicht is niet echt een probleem, ik hou me vast onder aan het bankje

Half werk is het misschien idd, ik train niet elke spiergroep. Jullie zijn er ook veel fanatieker mee bezig, dus kan ik goed begrijpen dat jullie daar niet van houden

No hard feelings, tis een forum voor iets

Comment

Originally posted by CokeZero View Post
        Dat wou ik dus weten, bedankt!
        En ja ik ben er nog maar pas mee begonnen, logisch dat ik geen 10kg aanhang e. Maar evenwicht is niet echt een probleem, ik hou me vast onder aan het bankje

Half werk is het misschien idd, ik train niet elke spiergroep. Jullie zijn er ook veel fanatieker mee bezig, dus kan ik goed begrijpen dat jullie daar niet van houden

No hard feelings, tis een forum voor iets
        Als ik jou was zou ik toch een extra dumbell kopen, kost ook de wereld niet en kan een hele hoop blessures voorkomen.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
          Als ik jou was zou ik toch een extra dumbell kopen, kost ook de wereld niet en kan een hele hoop blessures voorkomen.
          Als ik hem was zou ik gewoon kappen met die onzin of naar een gym gaan, maar dat terzeide
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Als ik hem was zou ik gewoon kappen met die onzin of naar een gym gaan, maar dat terzeide
            Je hebt gezien hoe eigenwijs de ts is, dat ie daardoor niet vooruit komt is jammer voor hem.
            Maar als ie door te besparen op een dumbell blessures oploopt is ie veel verder van huis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X