oefening voor buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oefening voor buik

welke oefening is goed en makkelijk om te doen voor je buik en wanneer is trainen goed voor je buikspieren s'ochtends s'middags s'avonds? en is het beter voor het eten of na het eten

Een goed voedingsschema, laag vetpercentage icm squats en deadlifts is genoeg.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Crunches(alle varianten) ,sit up en hanging leg raise zijn dit aanraders?

Sportkrachtfitness.nl sportschool weetjes

Comment

Mooie gejatte plaatjes uit het boek Krachttraining......
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Mooie gejatte plaatjes uit het boek Krachttraining......
          haha vond ik ook al xD, moet je voor de gein ffies de auteur informeren van die site zal die leuk vinden

personlijk train ik alleen mijn buik met de lessen die ik geef en dat zijn 2x half uurtje.
          Als ik hierin niet zou lesgeven train ik ook eigenlijk nooit mijn buik.
          soms wil ik wel eens in een smit machine op ze kop gaan hangen en dan crunshes doen met extra gewicht in mijn handen dat ik 8 a 10hh kan maken.
          want die honderdmiljoenmiljard herhalingen slaan nergens op.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            haha vond ik ook al xD, moet je voor de gein ffies de auteur informeren van die site zal die leuk vinden

personlijk train ik alleen mijn buik met de lessen die ik geef en dat zijn 2x half uurtje.
            Als ik hierin niet zou lesgeven train ik ook eigenlijk nooit mijn buik.
            soms wil ik wel eens in een smit machine op ze kop gaan hangen en dan crunshes doen met extra gewicht in mijn handen dat ik 8 a 10hh kan maken.
            want die honderdmiljoenmiljard herhalingen slaan nergens op.
            Op z'n kop in de smith hangen? Dat hoef ik bij ons niet te doen, denk dat iedereen keihard begint te lachen. Ijsblok 70kg aapje! :P
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

dankje voor de site maar wanneer is trainen goed voor je buikspieren s'ochtends s'middags s'avonds? en voor het eten of na het eten?

Comment

Originally posted by hiper1 View Post
                dankje voor de site maar wanneer is trainen goed voor je buikspieren s'ochtends s'middags s'avonds? en voor het eten of na het eten?

Buikspieren kan je het best doen bij volle maan.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

En tijdens het eten.......

Comment

Originally posted by hiper1 View Post
                    Je moet meer lezen Hiper.... Zo kom je er niet he..... Vooruit laat zien dat je er wat voor wil doen man.... Dan komt er hulp, zo niet.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X