Rug belangrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rug belangrijk?

Howlaaa zware body-builders.

Ik heb misschien een stomme vraag maar ik wil ze toch even stellen.

Ik heb de gewoonte genomen om mijn rug nie te trainen. Maar de rest wel (biceps, triceps, borst, schouders..). Maar aan een gespierde rug ben ik niet zo geinteresseerd. Moet ik toch mijn rug trainen zodat mijn borst er breder uitziet ofzoo?? Of om vet weg te werken. Ik heb onlangs gehoord dat uw rug trainen belngrijk is voor een goede houding. Maar ik ga daar zeker geen last van hebben want ik wil niet echt body-builden ik wil gewoon een beetje sportief staan. Dus mijn voorkant zal nooit zo zwaar worden dat ik erdoor schuin zal lopen. Moet ik toch rug trainen? Geliee mij dan ook een reden te geven

Je MOET alles trainen rug, benen borsat, buik etc.
    als je je rug niet traint en wel je borst ga je krom staan, daarbij is rugtraining veel bruter dan borst maar daar kom je wel achter, maar ter duidelijkheid je kan niet BB zonder rug/benen.

Comment

Jij bent beenloos?

Comment

Rug trainen om fatsoenljike houding te krijgen als je borst hard trained.
        Ook is rug een grote spiergroep en dus belangrijk om te trainen voor je algehele groei.

Comment

Je wilt n reden? Straks loop je met n strakke borst armen en schouders, die voorbij je rug komen.... Achterkant schouders zien er dan echt niet uit, borst net zo breed als rug is ook niet echt mooi..N mooie v rug hoeft niet groot te zijn, maar helpt wel om er goed uit te zien.... Doe je benen ook maar flink trainen... Niet bang zijn en hard trainen, je bent zomaar geen beul hoor..... Train n jaar hard, en je bent n strakke beachboy.......

Comment

Als je er een beetje sportief wilt uitzien moet je je hele lichaam trainen en niet een paar spiergroepen want na verloop van tijd ga je dat verschil in getraint en ongetraint toch wel zien en dat is echt geen zicht.
            Train je benen, rug, borstspieren, schouders en armen. En kuitspieren niet vergeten, je wil niet een getraint bovenlichaam en dan op twee stokjes rondlopen.
            Kortom: er mag geen disbalans zijn in je lichaam.

Comment

Iemand die graag zijn lichaam uit balans wil hebben en daardoor allerlei kwaaltjes en blessures gaat krijgen, lekker slim hoor.

Comment

Hehehe rugloos, beenloos. Zal wat worden met trainen.... Borst- biceps... Borst-triceps.. Borst-schouders en niet te vergeten Borst-buik... Pracht training om in de stress te raken

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Iemand die graag zijn lichaam uit balans wil hebben en daardoor allerlei kwaaltjes en blessures gaat krijgen, lekker slim hoor.
                  Ja giga training, en 0 groei....

Comment

Ik ga met de rest dat het gewoon dom is als je het niet doet.

1. Als 1 spiergroep sterker is trekt het de andere uit balans. Zijn je borst en voorste schouder koppen sterk dan trekken ze je schouders iets naar voren waardoor je beetje als een slons loopt. Je borst komt dan niet mooi naar voren. Dus train de rug.

2. Als je rug sterk is kun je meer bank drukken, betere borst ontwikkeling

3. train ook je benen

4. Train je onderrug. want als je buik te sterk is trekt het je bekken naar voren krijg je allerlei rug klachten en je loopt er bij als een mongool

kortom meer dan genoeg redenen om ALLES te trainen want ik kan zo nog wel even door gaan. En dat is niet alleen voor "bodybuilders" van toepassing maar voor iedereen die met gewichten traint.

Comment

Lekker alles trainen kerel.
                      Who's the Chef

Comment

Nou, denk dat ie het nu wel weet.
                        Oke, sluiten maar deze topic.

Comment

ja pik rug en benen erbij trainen....rug zorgd enigzins voor breedte. onderrug voor stabiliteit. en dit zijn grote spiergroepen dus meer aanmaak van GH

Comment

Ik vind de rug trainen heel belangrijk, en het is mijn favoriete gedeelte om te trainen, tevens als je rug sterk is kan je sommige andere oefening ook zwaarder uitvoeren, dus meer groei etc...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              ja pik rug en benen erbij trainen....rug zorgd enigzins voor breedte. onderrug voor stabiliteit. en dit zijn grote spiergroepen dus meer aanmaak van GH

Pik trainen is het aller belangrijkst.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X