Rug belangrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by netbody View Post
    OKaay rug trainen dus. Howlaa maar mijn benen zijn oké. Ik fiets minstens 1u per dag. Mijn benen zijn eigenlijk best wel oké. danku
    Je armen zijn ook best ok, je typt er toch mee?

Comment

Fietsen is ook niet echt een goede training.
      Ik fiets elke dag ongeveer 35 tot 40 km en dat doe ik nu 2 jaar lang.
      Het is vooral voor je conditie erg goed, maar het helpt niet erg veel om meer en krachtigere beenspieren te krijgen.
      Gewoon alles trainen, zoals iedereen hier al zegt.
      Het ziet er ook niet uit als je bovenlichaam helemaal getraind is en je benen niet

Comment

Wat een lachertje dit topic, dit kan je gewoon niet meer serieus nemen.
        Je rug moet je altijd trainen.
        Ookal fiets of voetbal je elke dag dan nog moet je krachttraining doen met je benen dit is heel anders.

verder ga ik er niet op in omdat je maar wat rond moet lezen.
        Calisthenics / Street workout

Comment

ik doe turnen, wat moet ik dan nog trainen?!
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            ik doe turnen, wat moet ik dan nog trainen?!
            Je wie-helpt-mij-aan-een-mannelijkere-sport-spier
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

iek nie begraip
              Groeten

Comment

Ik mis compleet het argument dat je rug eigenlijk gigantisch veel last draagt gedurende de dag en je training. En niet alleen voor je houding en balans qua spierkracht qua uiterlijk ziet een ongetrainde rug en gespierde voorkant er inderdaad ook helemaal niet uit.
                Je kan net zo goed niet gaan trainen als je deze 50 a 60% van je lichaam overslaat..(beenspier opp. + rugspier opp.)

Comment

Sowieso snap ik het niet. Waarom zou je bijv. borst wel trainen en rug niet. Slaat nergens op..
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Je wie-helpt-mij-aan-een-mannelijkere-sport-spier
                    hebt gij zone turner al is bekeken gast? plus, als die samen trainen met die jonge popkes...
                    bij mij in de klas zat vroeger een turner, en die had een serieus breed lichaam zene, ma hij deed dan ook wel aan krachttraining
                    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Ik snap niet dat deze topic nog steeds open is.
                      Hij vroeg of rug getraint moet worden en het antwoord is ja.
                      Waarom moet dat is een overbodige en domme vraag.
                      Natuurlijk wordt deze topic nu afgezeken en grapjes in gemaakt, daar ontkom je gewoon niet aan.
                      Dus als een van de moderators opstaat, vraagt aan TS of zijn vraag beantwoord is kan dit boek gesloten worden want het gaat nu nergens meer over.

Comment

Originally posted by netbody View Post
                        OKaay rug trainen dus. Howlaa maar mijn benen zijn oké. Ik fiets minstens 1u per dag. Mijn benen zijn eigenlijk best wel oké. danku
                        Je hebt helemaal gelijk, Stop maar helemaal met het "idee" om fatsoenlijke n borst schouders of armen te krijgen...Droom maar fijn verder van n mooi lijf, maar zal toch die van n ander zijn..........

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                          hebt gij zone turner al is bekeken gast? plus, als die samen trainen met die jonge popkes...
                          bij mij in de klas zat vroeger een turner, en die had een serieus breed lichaam zene, ma hij deed dan ook wel aan krachttraining
                          Ik zeg mannelijker, dat ze gespierd zijn weet ik wel maar het ziet er gewoon vrij gay uit.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Alle top sporters doen nog kracht training er naast. Maar dan moet je niet denken aan simpele setjes zoals de meeste hobbyisten doen in de gym.

3-4x in de week een uurtje trainen en het gehele lichaam even veel aandacht geven ben je goed op weg.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Ik zeg mannelijker, dat ze gespierd zijn weet ik wel maar het ziet er gewoon vrij gay uit.
                              Jij bent gewoon jaloers, op hun beeldige turnpakjes Shred Yuri v Gelder, mooie vorm.. Ik verdenk hem van: dat hij wel zn benen er stiekum bij traint.. En af en toe n blauw/of mint snoepje snoept...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X