Originally posted by netbody
View Post
Rug belangrijk?
Collapse
X
-
Fietsen is ook niet echt een goede training.
Ik fiets elke dag ongeveer 35 tot 40 km en dat doe ik nu 2 jaar lang.
Het is vooral voor je conditie erg goed, maar het helpt niet erg veel om meer en krachtigere beenspieren te krijgen.
Gewoon alles trainen, zoals iedereen hier al zegt.
Het ziet er ook niet uit als je bovenlichaam helemaal getraind is en je benen niet
Comment
-
Wat een lachertje dit topic, dit kan je gewoon niet meer serieus nemen.
Je rug moet je altijd trainen.
Ookal fiets of voetbal je elke dag dan nog moet je krachttraining doen met je benen dit is heel anders.
verder ga ik er niet op in omdat je maar wat rond moet lezen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik mis compleet het argument dat je rug eigenlijk gigantisch veel last draagt gedurende de dag en je training. En niet alleen voor je houding en balans qua spierkracht qua uiterlijk ziet een ongetrainde rug en gespierde voorkant er inderdaad ook helemaal niet uit.
Je kan net zo goed niet gaan trainen als je deze 50 a 60% van je lichaam overslaat..(beenspier opp. + rugspier opp.)
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostJe wie-helpt-mij-aan-een-mannelijkere-sport-spier
bij mij in de klas zat vroeger een turner, en die had een serieus breed lichaam zene, ma hij deed dan ook wel aan krachttrainingGetting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Ik snap niet dat deze topic nog steeds open is.
Hij vroeg of rug getraint moet worden en het antwoord is ja.
Waarom moet dat is een overbodige en domme vraag.
Natuurlijk wordt deze topic nu afgezeken en grapjes in gemaakt, daar ontkom je gewoon niet aan.
Dus als een van de moderators opstaat, vraagt aan TS of zijn vraag beantwoord is kan dit boek gesloten worden want het gaat nu nergens meer over.
Comment
-
Originally posted by netbody View PostOKaay rug trainen dus. Howlaa maar mijn benen zijn oké. Ik fiets minstens 1u per dag. Mijn benen zijn eigenlijk best wel oké. danku
Comment
-
Originally posted by dfuse View Posthebt gij zone turner al is bekeken gast? plus, als die samen trainen met die jonge popkes...
bij mij in de klas zat vroeger een turner, en die had een serieus breed lichaam zene, ma hij deed dan ook wel aan krachttrainingBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Alle top sporters doen nog kracht training er naast. Maar dan moet je niet denken aan simpele setjes zoals de meeste hobbyisten doen in de gym.
3-4x in de week een uurtje trainen en het gehele lichaam even veel aandacht geven ben je goed op weg.
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostIk zeg mannelijker, dat ze gespierd zijn weet ik wel maar het ziet er gewoon vrij gay uit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment