setjes en gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by freshhh View Post
    dat deed ik eerst op me borst laten ruste, alleen ik moet van mezelf die strafrep doen en die red ik alleen drij als ik de ijzers ff neerleg
    failure zegt het al tot je nie meer kan, schijnt dat je spieren zo optimaal beschadigen, waardoor ze open staan voor meer spiergroei
    Tot zover klopt je idee wel hoor.. Maar die laatste set (3) heb je niets meer aan. Dus failure = stop, en klaar... Erna door is nutteloos

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Als je de set niet afmaakt heb je er geen fluit aan, neerleggen en opnieuw pakken is niet de manier... Kun je beter 2-4 kg minder pakken en de set fatsoenlijk tot n eind brengen... Spanning eraf halen is echt niet de weg hoor.
      ik train altijd maa dan ook altijd per set steeds met een zwaarder ijzer en met minder neem ik geen genoegen...ene training red ik hem net andere weer niet (ligt er ook aan in welke volgorde ik me oefeningen doe)
      ik ben het er mee eens dat de spanning eraf halen door ze neer te leggen, maar hoe ik het zie is hou je aan het gewicht ookal red je het niet in dat moment op de training, zo kom ik vrij snell kr8 vooruit
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

OK het is jouw feestje..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Tot zover klopt je idee wel hoor.. Maar die laatste set (3) heb je niets meer aan. Dus failure = stop, en klaar... Erna door is nutteloos
          ik snap het al je ziet die 3 als een aparte set...........
          ik reken het bij de laatste set
          ik moet wel zeggen dat de kr8 ervan vooruit gaat (bij mij)
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Op je borst laten rusten heeft weinig zin. Kost je meer kracht aangezien je dan weer vanuit een dood punt moet beginnen. Waarom denk je dat veel BB-ers gebruik maken van het 'opzwaaien' bij db bench press? Als je gewoon zou gaan liggen, de db's op je borst legt en dan wil gaan drukken heb je grote kans dat je ze niet eens omhoog krijgt.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X