armverschil wegwerken: hoe begin ik hieraan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wordt ook niet per se gebruikt voor spiergroei gabber, eerder om de schade te kunnen bijhouden van elke dag een aantal uur trainen. Zonder a.a.s. kun je gewoon minder lang en minder hard trainen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Wordt ook niet per se gebruikt voor spiergroei gabber, eerder om de schade te kunnen bijhouden van elke dag een aantal uur trainen. Zonder a.a.s. kun je gewoon minder lang en minder hard trainen.
      Wist ik niet deca ook voor zulke doeleinden te gebruiken was. Nandrolon is toch gewoon deca? Doseren ze dat dan gewoon heel laag?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Volledig is het Deca Durabolin of Nandrolone Decanoate (eerste is merknaam, tweede werkzame stof en ester). Dus ja, het is gewoon deca. Waarschijnlijk wordt het lager gedoseerd dan bij bb'ers, omdat je geen spiergroei nastreeft, en het extra vocht ook niet wilt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Volledig is het Deca Durabolin of Nandrolone Decanoate (eerste is merknaam, tweede werkzame stof en ester). Dus ja, het is gewoon deca. Waarschijnlijk wordt het lager gedoseerd dan bij bb'ers, omdat je geen spiergroei nastreeft, en het extra vocht ook niet wilt.
          Helder. Thanks.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Jongens die gozer was in zijn glorietijd gewoon een van de beste gravel spelers, dus om hem nou af te kraken vind ik een beetje onzinnig. Hij was ook razendsnel, mede dankzij zijn lage gewicht waarschijnlijk.

Het was ook geen algemene regel die ik noemde, maar eerder een vooroordeel die ik baseer op ervaring. En gezien je onderarmen vind ik die niet echt indrukwekkend (no offense, maar met een hoger algemeen vetpercentage is mijn slagarm droger).

En ik weet niet wat je verstaat onder keihard serveren, ik vind pas dat je keihard serveert als je boven de 210 slaat.

En over het gelijk trekken, gewoon allebei de armen met het zelfde gewicht trainen.

Nu heb ik wel een vraag voor anderen die voor jou misschien ook van toepassing zijn:

Heeft het een meerwaarde om je onderarmen voor te vermoeien om je bovenarmen beter aan te spreken?
            Dus ook bijv. door oefeningen waar je een sterk grip voor nodig hebt zoals de zware rows/pulls voor rug.

BTW: kom je uit regio Rotterdam?
            Nee hoor ik woon heel ver van Rotterdam, ik woon in Belgie.
            Hoe hard ik serveer weet ik niet, ik laat het niet meten. 210 haal ik niet denk ik, daarvoor staat mijn bedrading trouwens niet hard genoeg gespannen. Hard serveren concludeer ik op basis van het aantal aces na de wedstrijd en op het aantal vrije punten dat ik heb met mijn eerste service. Meestal krijgen ze hun racket er nog tegen gezet maar komt die bal zo kort terug dat ik hem gewoon kan wegslaan.
            Mijn tweede service is minder hard maar ik krijg er veel spin op omdat ik de bal links en achter van me opgooi en sterk proneer.

Mijn voorarmen mogen een pak beter inderdaad, maar toch slaag ik erin om de ball alle kanten op te laten draaien. De meesten zijn dat niet gewend en worden er zelfs pisnijdig van. Om je een idee te geven waar dat effect vandaan komt, check dit:

Last edited by GeneralIx; 12-02-2010, 18:29.

Comment

Je hebt wel een goed punt over mijn voorarmen. Denk je echt dat ik er bij zowel eerste als tweede service veel profijt van heb om mijn voorarmen meer te trainen? Dat ik bvb meer spin krijg op mijn service op die manier

Ik was altijd een grote van van Gustavo Kuerten. Die serveerde in zijn tijd ook dit boven de 200 per uur maar hij had geen dikke voorarmen. Wel een topspinknobbel (zoals ik) van zijn extreme westerngrip
              Als je die service vertraagd bekijkt dan zie je hoe hij langzaam door de knieen buigt en zijn hele lichaamsgewicht voorwaarts in de bal gooit. Het vergt echt veel training en coordinatie om op die manier te serveren.

En als je dan kijkt naar een Andy Roddick of een Taylor Dent, dan zie je dat die een hele korte beweging gebruiken die puur afhankelijk is van spierkracht. Roddick en Dent zijn beiden ook al betrapt met anabolica

Als je techniek echt goed is denk ik niet dat je een fitnessbeest moet zijn om hard te kunnen serveren

Comment

Heb even je foto gefikst.

sigpic

Comment

cool man .. dit is een BB/Fitness site en we hebben het hier over serveren van een gele bal en " topspinknobbels" :P
                  Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

armverschil wegwerken

Hey; mijn advies als veteraan is :armoefeningen zoveel mogelijk met dumbbels en wat al door iem. anders werd opgemerkt je zwakke arm is de graadmeter voor het aantal herhalingen wat je maakt.Verder flink eten intens maar netjes trainen en goed laten uitrusten de boel. Doei.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X