Bench Press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bramvermolen View Post
    Nou ik krijg van benchpress meestal toch wel een lekkere pomp , en de dag erna meestal spierpijn ... hoeveel herhalingen doe je precies?
    Pomp zegt ook niet altijd alles.

Originally posted by Ashley View Post
    Straks Jay Cutler even bellen om te zeggen dat hij onmiddelijk moet stoppen met benchen want het is overrated.
    Dat is wel erg kort door de bocht he. Niet je eigen van de domme gaan houden. Denk dat je best weet wat er mee bedoeld word.

ontopic: Probeer je borst eens extra aan te spannen. Kijk of dat al scheelt. Je kan ook eens proberen of je op de powerlift manier kunt gaan benchen, met een arch in je rug en je traps als het ware de bank in duwen. Als je dat goed doet kun je en meer gewicht pakken op de bench en je borst word beter aangepakt als op de 'normale' manier.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Overrated is niet nutteloos he.
      Ik weet heus wel wat overrated betekent

Originally posted by jordy View Post

Dat is wel erg kort door de bocht he. Niet je eigen van de domme gaan houden. Denk dat je best weet wat er mee bedoeld word.

Ik heb niet met je geknikkerd jochie!!
      Opmerking op deze manier is voor mij al een reden om niet meer op jouw reacties in te gaan. Verbeelding heb je genoeg....Bijdehandje, je moet eens ruiken waar ik gescheten heb.

.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hoho geen stress.

@gregel je moet je trigger gewoon weer ff vinden.. als je varieert met je andere oefeningen kan je gewoon bp blijven doen.. je kan ook tijdje bp veranderen voor db bp. zoals al eerder gezegd pijn staat niet garant voor groei. alleen spierpijn is wel lekker voor je eigen idee, we houden allemaal beetje van sadomachisme, en vinden de spierpijn de dag erna wel lekker.

Comment

Misschien is alles al gezegd, maar ben even te lui om alles door te lezen.

Ten eerste is spiergroei geen significant voor groei. En heb ik wel eens gehoord dat Dumbell press beter is voor groei, hoewel me dit wel persoonsgebonden lijkt.

Maar het feit dat je niet direct spierpijn heb van bench press wil dus niet zeggen dat je geen massa pakt he.
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Anders eens partials proberen of negatieve reps.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Jongens, het gaat hier niet om spierpijn. Hij bedoelt dat hij de borst wil voelen op het moment dat hij de oefening uitvoert.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Benchen voor borst is sowieso overrated.
                Controverse, controverse. Heerlijk.

Als je je borst helemaal niet voelt werken bij het benchen, kan het zijn dat je je borst te weinig aanspreekt bij de oefening. Voor jou kan het nuttig zijn eens te experimenteren met pre-exhaust: ga even tot failure met wat cable flyes, en dan meteen door met benchen. Denk dat je je borst dan wel voelt werken.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

werkt het met dumbbels beter dan met een barbel dan?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    werkt het met dumbbels beter dan met een barbel dan?
                    Anders...
                    Groeten

Comment

Straks Jay Cutler even bellen om te zeggen dat hij onmiddelijk moet stoppen met benchen want het is overrated.
                      Haha en dan zegt je dat ik bijdehand ben.
                      Hoezo heb ik nu weer verbeelding? Alleen vanwege die reactie? Voel je niet zo aangevallen man. Is me al eerder opgevallen dat als iemand reageert op een manier die jou niet helemaal bevalt je zo doet. Beetje jammer. Er is niets aan de hand man. Maak dat er dan ook niet van. Was helemaal niet beledigend bedoeld ofzo als je dat denkt. Maar goed...
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post

Ten eerste is spiergroei geen significant voor groei. En heb ik wel eens gehoord dat Dumbell press beter is voor groei, hoewel me dit wel persoonsgebonden lijkt.
                        Come again?

Ik voel mijn borst helemaal niet bij BP, alleen mijn tieten als ik de stang te hard naar beneden laat donderen, maar dat is dan weer net niet het gevoel waar ik naar op zoek ben.

Bij dumbbell presses voel ik wel beter wat ik wil voelen, zeker met hammer grip.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Altijd wat...heb je al een kortere ROM en twee kussens waarmee je een grotere bounce kunt opbouwen en dan nog kun je niet fatsoenlijk benchen. :P

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Jongens, het gaat hier niet om spierpijn. Hij bedoelt dat hij de borst wil voelen op het moment dat hij de oefening uitvoert.
                            Eindelijk jij begrijpt mij op z'n minst
                            Imma Never Back Down !

Comment

Mss gebruik je teveel je schouders en armen.
                              Goed je rugspieren aanspannen of beter je schouderbladen samentrekken. En dan focussen op je borst.
                              Das een tip die ik ook heb meegekregen en voor mij werkt die. Dan voel je hem echt branden op het einde.

Comment

Ik weet heus wel wat overrated betekent

Ik heb niet met je geknikkerd jochie!!
                                Opmerking op deze manier is voor mij al een reden om niet meer op jouw reacties in te gaan. Verbeelding heb je genoeg....Bijdehandje, je moet eens ruiken waar ik gescheten heb.

Deze post is toch zeker sarcastisch bedoel he hoop ik?!
                                How you like them apples?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X