T-bar row

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• T-bar row

hey

Ik heb een probleem op me sportschool.
    Ik zou graag T-bar rows willen doen, maar we hebben niet zo'n apparaat ervoor.
    Je kunt het ook met een stang doen en de onderkant van de stang in een hoek plaatsen, alleen nu is het probleem: er is geen hoek te vinden waar ik de stang in kan leggen
    Iemand een oplossing?

Je gym beschikt niet over muren?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Jawel, maar tussen de muur en een fitnessapparaat is zo klein dat ik de t-bar rows niet kan doen.

Comment

Verschuif het fitnessapparaat.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Onmogelijk, dit is een te groot apparaat, dat kun je niet in je 1tje en mag je ook niet verplaatsen.
          Is er niet een andere oefening die hetzelfde effect als T-bar rows?

Comment

alle andere rows min of meer
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

zijn er niet nog 3 andere muren , wij hebben ook zo een hoekje in de gym, daar is de plint helemaal kapot maar ja hadden ze ook maar een tbar row apparaat moeten kopen.

gr Janjaap

Comment

neem stang mee naar kleedkamer dan

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                  zijn er niet nog 3 andere muren , wij hebben ook zo een hoekje in de gym, daar is de plint helemaal kapot maar ja hadden ze ook maar een tbar row apparaat moeten kopen.

gr Janjaap
                  Handdoek te moeilijk?

Vind het een beetje aso.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by mischa1991 View Post
                    Onmogelijk, dit is een te groot apparaat, dat kun je niet in je 1tje en mag je ook niet verplaatsen.
                    Is er niet een andere oefening die hetzelfde effect als T-bar rows?
                    Dan zoek je een andere hoek van 90 graden..

Of je doet een andere oefening heah.

Comment

simpel, druk de stang tegen de muur en leg er een db erover heen, is minimaal wat de stang dan naar links of recht of naar boven gaat, daar ga je niet echt last van hebben of laat iemand de stang vasthouden
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Of je gebruikt een hoek van een ander toestel. In mijn vorige sportschool gebruikten we de hoeken van de bench.
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

bent over row
                          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                            simpel, druk de stang tegen de muur en leg er een db erover heen, is minimaal wat de stang dan naar links of recht of naar boven gaat, daar ga je niet echt last van hebben of laat iemand de stang vasthouden
                            Kleine toevoeging, als je met een maat traint laat hem dan de stang tegenhouden met zijn voet. Lichtjes er op gaan staan. Niet volledig natuurlijk.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

@ shredmaster: is ook aso daarom doe ik Tbar row anders met een incline bankje en dumbells ongeveer hetzelfde idee als de Tbar row, maar dan lig je met je buik op het bankje naar voren.Maar opzich verschilt de Tbar niet wezenlijk van de Bor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X