ik zie door de bomen het bos niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    Lijkt me sterk dat je er na 3 maanden al daadwerkelijk alles van af weet. Ik ben al 3/4 jaar lid van dit forum en in juli train ik 2 jaar echt serieus. Geloof maar dat ik echt nog lang niet alles weet.
    Misschien had ik dat anders moeten formuleren van mijn voeding betreft.
    Ik weet in grote lijnen wat ik moet eten. havermout,vis,noten kwark,groenten etc.
    Wat trainen betreft heb nog heel veel te leren,anders had ik deze vragen niet gesteld.

Comment

Ik vind, dat als de pics goed zijn dat je ze mag posten, dan kunnen wij ook wel bf% schatten
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik vind, dat als de pics goed zijn dat je ze mag posten, dan kunnen wij ook wel bf% schatten
        En wat versta je onder een goed foto. Ik heb wel een foto met kleding weliswaar haha waarop je het kan zien.

Comment

Laat ik maar ophouden voordat ik je weg jaag.
          Groeten

Comment

30% lijkt veel, maar een vriendin van me zit aan 25% (in ziekenhuis laten opmeten) en die ziet er echt wel slank uit! voor vrouwen is da echt anders
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

vrouwen zitten meestal tussen de 20 a 30% maar lijkt me sterk dat die machine je BF goed gemeten heeft.
              zou ook niet te veel uitgaan aan die %jes je kan beter foto maken van je gehele lichaam en een maand later weer een foto maken.

Ook kan je nog je buikomvang meten met een meetlint en daar elke maand naar kijken.
              ik zou gewoon de fullbodyschema doen uit de sticky's, en met chinnen gewoon vragen of iemand je helpt.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Als je zeker bent dat je voeding klopt...Je hebt sinds januari dat voedingsschema gebruikt? Dat is ruim 2 maanden...8 weken...metabolisme stort in...oplossing is een week of 2 qua kcal op onderhoud te gaan eten...veel cutten is spiermassa verlies is minder verbruik dan eerst...moet kcal en schema opnieuw berekenen en opzetten...can not compute *crashed*

Comment

Wat je vraag betreffende extra isolatieoefeningen. Ik zie dat je het strongliftschema aanhaalt, ik weet niet of je dit schema dan ook volgt, maar hierbij wordt specifiek gesteld dat extra oefeningen toevoegen niet gewenst is.

Comment

Ik heb vandaag aan een meneer op de sportschool met grote letters "Personal Trainer"op zijn rug gevraagd voor een huidplooimeting. Hij had de apparatuur niet en vroeg mij: hou jij je daar mee bezig??? Vast ik omdat ik een vrouw ben. Ik zei dat het apparaat een paar weken geleden 31.2% aangaf en nu wel rond de 30 zou moeten zitten en dat voor mijn postuur misschien toch teveel lijkt. Hij zei nou inderdaad dan kan niet,ik kijk even mee. En tot mijn verbazing was ik ruim 2 kilo afgevallen en was mijn vetpercentage nu 31.9%!!! Hij bleef lang op het briefje kijken ,zei "vreemd"en toen als je wilt kan je een afspraak (a 70 euro p/u) maken voor cardio want je gelooft toch niet al die verhalen over alleen KT doen?? Ik zei dat ik dat er niet voor over had en dit briefje snel vergeet en gewoon nog meer gewicht moet nemen. Ik zie het wel.

Bedankt in ieder geval voor jullie tips,ik denk dat die meetlint een heel goed plan is en een foto maken van nu en over 6 weken weer en niet meer blindstaren op dat vet %. Ook ga ik eens goed mijn behoefte uitrekenen en op Falstyr's tip op onderhoud zitten.Ik doe overigens geen stonglift,had het gewoon doorgelezen wat betreft de barbell van 20 kg.

Ik moet zeggen dat het een zeer demotiverende uitslag was alsof je weken lang alles voor niks hebt gedaan.Had gelijk geen zin meer om te trainen maar we gaan er weer voor. Vrijdag 20 kilo proberen te squaten tussen al die mannen die me heel raar aankijken

Comment

Die weegschalen meten niet je vet dat onderhuids zit, maar de weerstand die tegengekomen word in je lichaam... het gaat uit van gemiddelden en is net zo betrouwbaar als een BMI meting. Trek je hier niet teveel van aan, de meeste mensen hier zouden volgens dergelijke metingen bij de obesitas groepen behoren omdat deze metingen er niet vanuit gaan dat mensen ook meer spieren kunnen hebben. Dus niet gedemotiveerd worden hierdoor.

Je hoeft ook niet een dergelijk apparaat als een plooimeting te gebruiken (afhankelijk van je doelen natuurlijk) Neem gewoon een foto van jezelf en neem er nog een elke maand in de zelfde pose, afstand e.d. En doe dan het spelletje zoek de verschillen... (of inderdaad een meetlint, alleen hou er rekening mee dat ook dit niet alles zegt omdat je spieren ook groter worden)

Over de training... Alles waarmee je veel en grote spieren pakt is goed. Daarnaast kan je machines pakken voor eventuele isolatie oefeningen. Kijk vooral goed om je heen naar anderen voor inspiratie. Bedenk zelf logische varianten op oefeningen.
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

kim waar woon je
                        als je in de buurt woont wil ik je gratis meten .
                        en ik ken genoeg jongens die een leuk schema voor je willen maken inc voeding
                        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                          kim waar woon je
                          als je in de buurt woont wil ik je gratis meten .
                          en ik ken genoeg jongens die een leuk schema voor je willen maken inc voeding
                          Rotterdam Blijdorp. Wow dat zou fantastisch zijn!!!!

Comment

Waar train je als ik vragen mag?
                            Groeten

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                              Die weegschalen meten niet je vet dat onderhuids zit, maar de weerstand die tegengekomen word in je lichaam... het gaat uit van gemiddelden en is net zo betrouwbaar als een BMI meting. Trek je hier niet teveel van aan, de meeste mensen hier zouden volgens dergelijke metingen bij de obesitas groepen behoren omdat deze metingen er niet vanuit gaan dat mensen ook meer spieren kunnen hebben. Dus niet gedemotiveerd worden hierdoor.

Je hoeft ook niet een dergelijk apparaat als een plooimeting te gebruiken (afhankelijk van je doelen natuurlijk) Neem gewoon een foto van jezelf en neem er nog een elke maand in de zelfde pose, afstand e.d. En doe dan het spelletje zoek de verschillen... (of inderdaad een meetlint, alleen hou er rekening mee dat ook dit niet alles zegt omdat je spieren ook groter worden)

Over de training... Alles waarmee je veel en grote spieren pakt is goed. Daarnaast kan je machines pakken voor eventuele isolatie oefeningen. Kijk vooral goed om je heen naar anderen voor inspiratie. Bedenk zelf logische varianten op oefeningen.
                              Ik zat bijna te denken om cardio te gaan doen omdat ik weet dat ik de vorige keer daar wel 2% vet kwijt raaktte..Maar ik moet geduld hebben en gewicht blijven verhogen. Ik heb net een foto gemaakt,en dan ga ik over 6 weken weer eens kijken. Ik verwacht misschien teveel in 3 maanden tijd.
                              Ik doe gewoon de squat,deadlift,bench press en military press en probeer steeda gewicht te verhogen. Bedankt voor je reactie.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                                Waar train je als ik vragen mag?
                                Fitness First op de lijnbaan in R'dam centrum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X