Vechten / Slaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by koenv91 View Post
    je mond is je beste wapen, en toch klem ik ze liever weg omdat je dan geen letsel achterlaat , kunnen ze ook geen aangifte doen
    Behalve als je er al een klap op hebt gehad dan is er nog maar 1 oplossing en dat is hem zn hersens inslaan.

Of praten als je met een mes word bedreigt......hersens inslaan.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by roelinho View Post
      Niet liegen FM
      onzin, ik lieg nooit.

Koenv91 k wil niet weten hoe jij je mond gebruikt in een gevecht, er gaat dan vast en zeker iemand zeer nat worden

Comment

ik sla zowieso nooit als eerst en wat ik zeg probeer ze altijd te klemmen werkt veel beter en ze gaan gegarandeerd neer
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

ik sla zowieso nooit als eerst en wat ik zeg probeer ze altijd te klemmen werkt veel beter en ze gaan gegarandeerd neer
          of jij krijgt een hamer op je bakkes omdat je je bek open trekt.
          gebeurt steeds vaker tegenwoordig, zelfs een pastoor is niet meer te vertrouwen.
          waar gaat het heen met deze wereld...

Comment

ik maak het vaak mee bij de deur , je kan met praten bijna iedereen rustig krijgen en tuurlijk moet je af en toe ook ingrijpen.
            maar slaan nee liever niet, is alleen voor pure nood

Comment

Waarom heb ik hier nou nooit over hoeven na te denken.

PIPA SHOP

That's whey.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

voor de echte tata's met pipa's

en osterich zou ik atta's sofienummer mogen hebben?

Comment

dit krijg je van dat domme vechten.... zelfs nette britten gaan het doen

http://laughingsquid.com/wp-content/...royal-fail.jpg

Comment

Neem en sprintje en geef een kopstoot! Kopstoot FTW, eerste keer voel je het wel ma na een paar keer voel je niks maar de ander gaat geheid in 1xneer. Anders knietje ben je een lulo die niks kan stoot in lever. Slaan moet je van je zelf ook wel wat hebben, tyson is gewoon iron geboren. En een klap komt vanuit je benen en dan je core en de rest doet je vuist. Dus leer de tecniek.....

Comment

grappig hoe een redelijk serieuze topic veranderd in een fun topic .

ik heb wel een vraag met betrekking tot boksen, als je met gewichten aan je hand gaat slaan (5kg ) ofzo en dit 2 3 weken volhoud? en je daarna de gewichten eraf haalt zal je dan sneller en/of harder kunnen slaan? of is dit complete lulkoek?

Comment

wij doen wel eens oefeningen met gewichtjes in de hand , maar ik heb zelf niet het gevoel of ik er sneller of sterker van word.
                        wel als je net met dumbell heb geslagen en daarna zonder dat moment is zeer ligt

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Waarom heb ik hier nou nooit over hoeven na te denken.

PIPA SHOP

That's whey.
                          haha geweldig
                          Calisthenics / Street workout

Comment

wij doen wel eens oefeningen met gewichtjes in de hand , maar ik heb zelf niet het gevoel of ik er sneller of sterker van word.
                            wel als je net met dumbell heb geslagen en daarna zonder dat moment is zeer ligt
                            thanks

Comment

stoten met dumbels voegt idd niks toe, je krijgt het gevoel dat je sneller slaat omdat je dan zonder gewichten stoot. En het is ook nog slecht voor je botten/gewrichten. Snel slaan is niet echt nodig... beheers de techniek en weet waar je moet slaan dan is een langzame en zachte stoot al voldoende om 9 van de 10 knaakies neer te krijgen.

Comment

lul niet met je zacht slaan is genoeg.
                                hoe meer snelheid je in je stoot of trap hebt hoe meer kracht erop zit.
                                jongens van -78 kilo slaan sneller en komt harder aan ik 100+ sla hard en zet het gewicht erin
                                hoe sneller hoe beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X