Vechten / Slaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of je wordt breed

(En scherp van jordy )

Ennuh stoot van 100kg > stoot van mannetje van 50

Brock Lesnar boem
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      heb net even het topic doorgelezen maar wat een bout topic. @curtis, wat een gelul dat je niet kan overleven op school zonder klappen te krijgen.

Ik heb ook op een school gezeten waar vaak gemat werd en heb maar 1x een stoot gehad. Ik heb zelf niet eens terug geslagen. waarom? terugslaan lost niets op tenzij het niet bij 1 stoot was gebleven want dan had ik hem kapot gemaakt. letterlijk!

Ik stopte mijn energie op school niet in het vechten maar in de dames en dat heeft me heel wat meer opgeleverd dan andere gastjes die zich alleen maar druk maakten over hoe ze het beste konden vechten.
      Met alle respect, maar dit zijn andere tijden. Ik merk het zelf ook erg op mijn school. Er zijn gwn tering lijers die je altijd lopen te fucke.. en als jij niks doet dan blijven ze doorgaan. En je moet ook aan je reputatie denken, als puber is dat erg belangrijk op een school.

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Met alle respect, maar dit zijn andere tijden. Ik merk het zelf ook erg op mijn school. Er zijn gwn tering lijers die je altijd lopen te fucke.. en als jij niks doet dan blijven ze doorgaan. En je moet ook aan je reputatie denken, als puber is dat erg belangrijk op een school.
        andere tijden vind ik nonsens. denk je dat wij vroeger op school geen gasten hadden die alleen maar op vechten uitwaren? nou zeker wel en alle nationaliteiten draagden daar aan bij. Bij mij op school liepen ze al met wapens rond enz.

vechten uit verdediging daar geloof ik wel in en als het moet deel ik er ook nog wel eens uit maar me laten intimideren door kneusjes die denken dat ze je moeten aankijken omdat ze dat stoer vinden daar trap ik niet in. dat plezier gun ik ze niet.

Comment

Is niet waar.
          Toen ik nog op school zat 22 jaar gelden was het elke dag vechten bij ons. Ik zat op de technische school en vechten was een dagelijkse bezigheid. Wapens namen ze niet mee want daar hingen er genoeg van in de klaslokalen....hamers etc.

Gasten die die boel verzieken is al oud nieuws. Zelf ook 2 x met een gast in gevecht...ik gaf die gozer een paar hoeken en toen trokken ze een mes. 2 de keer waar mijn toenmalige vriendinnetje bij was.
          Ben gewoon weglopen want dan kan je wel tof gaan doen maar tegen een mes ben je nergens...Is niet alleen van deze tijd.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            andere tijden vind ik nonsens. denk je dat wij vroeger op school geen gasten hadden die alleen maar op vechten uitwaren? nou zeker wel en alle nationaliteiten draagden daar aan bij. Bij mij op school liepen ze al met wapens rond enz.

vechten uit verdediging daar geloof ik wel in en als het moet deel ik er ook nog wel eens uit maar me laten intimideren door kneusjes die denken dat ze je moeten aankijken omdat ze dat stoer vinden daar trap ik niet in. dat plezier gun ik ze niet.
            Originally posted by Ashley View Post
            Is niet waar.
            Toen ik nog op school zat 22 jaar gelden was het elke dag vechten bij ons. Ik zat op de technische school en vechten was een dagelijkse bezigheid. Wapens namen ze niet mee want daar hingen er genoeg van in de klaslokalen....hamers etc.

Gasten die die boel verzieken is al oud nieuws. Zelf ook 2 x met een gast in gevecht...ik gaf die gozer een paar hoeken en toen trokken ze een mes. 2 de keer waar mijn toenmalige vriendinnetje bij was.
            Ben gewoon weglopen want dan kan je wel tof gaan doen maar tegen een mes ben je nergens...Is niet alleen van deze tijd.
            Hmm.. dan ligt het misschien aan de persoon.. en niet aan de tijd :P.

Comment

lol...vroegah was het anders...it sure was...het was harder. vroeger was het echt tuig van de bovenste plank. Wat er tegenwoordig aan nep gangstertjes rond loopt kun je haast niet serieus nemen...met of zonder wapen ben ik niet onder de indruk van die mannetjes. Net zoals als Ash zegt werd er bij ons uit het techniek lokaal van alles gepakt en was je sneller geneigd je bureau om te kantelen als bescherming. Nu als er een mannetje met mes voor me staat mep ik hem gewoon neer. Jeugd van tegenwoordig is niks, maar denkt heel wat te zijn.

Comment

Hmm.. dan ligt het misschien aan de persoon.. en niet aan de tijd :P.
                Hoezo....als iemand mij lastig valt en mij een duw of een klap geeft.
                Ben normaal geen vechtersbaas maar als er problemen komen moet je toch voor jezelf opkomen......en met een discussie ga je je echt niet altijd redden.

Maar wat ik hiet vertel is al lang geleden.
                Misschien dat ik over een uur of 2 nog eens een driftbui krijg

Comment

Hoe kunnen mensen oordelen dat het vroeger anders was dan nu?
                  Mensen die vroeger op school zaten, komen er nu niet meer...
                  En mensen die nu op school zitten, hebben vroeger nooit zelf meegemaakt..
                  Of baseren jullie je meningen op stoere praat van andere?

Comment

Originally posted by Pietje View Post
                    Hoe kunnen mensen oordelen dat het vroeger anders was dan nu?
                    Mensen die vroeger op school zaten, komen er nu niet meer...
                    En mensen die nu op school zitten, hebben vroeger nooit zelf meegemaakt..
                    Of baseren jullie je meningen op stoere praat van andere?

Wij verzinnen hier maar wat. Vond het leuk om een bulshit verhaaltje neer te zetten.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Hoezo....als iemand mij lastig valt en mij een duw of een klap geeft.
                      Ben normaal geen vechtersbaas maar als er problemen komen moet je toch voor jezelf opkomen......en met een discussie ga je je echt niet altijd redden.

Maar wat ik hiet vertel is al lang geleden.
                      Misschien dat ik over een uur of 2 nog eens een driftbui krijg
                      Omdat de 1 sneller een klap zou uitdelen dan de ander.. bij mij zal dat niet zo snel gebeuren.

Comment

heb het gevoel dat dat tuig van "vroeger" en "nu" maar een bullshit verhaal is...
                        Kun je ook vergelijken met dat elke generatie hard roept : "De jeugd van tegenwoordig is niks, daar komt nooit iets van terecht blabla".
                        Dat zeiden onze opa's over onze vader's en die zeggen het weer over ons en wij zeggen het weer over de generatie van onze kinderen... want mensen zullen altijd blijven denken dat het in zijn tijd beter was.
                        Alleen tegenwoordig heb je veel nep gangstertjes die teveel 2Pac geluisterd hebben en denken de man te zijn.. maar rennen als je laat zien dat je niet bluft om 'm op z'n kop te stampen.
                        Maar die mannetjes zal je altijd hebben en houden.

Comment

maakt niet uit waar t voor nodig is maar
                          een goede (kick)boxer hier die een goede oefening weet of niet ?
                          En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Als je slaat, probeer dan niet op het raakvlak te mikken qua bereik, maar probeer eigenlijk erachter te slaan. Als je dus voor een bokszak staat, probeer dan niet op de voorkant te slaan, maar doe alsof je er dwars door heen wilt slaan, dus op de achterkant... Komt gegarandeerd harder aan
                            "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Internetzzz seriouzz buzinezzzzz
                              Groeten

Comment

tepper gewoon spugen en wegrennen , maar wel zeker ervan zijn dat je sneller bent. want dat had ik 1 keer dat iemand op mij spuugde en hij was sloom dus hij kreeg me een paar klappen en raad is, ik krijg nablijven omdat ik hem sla terwijl hij op me spuugt ! wat een wereld .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X