grip bij de DL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een zakje wit poeder meenemen naar je gym ziet er wel echt normaal uit ja :P
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
      een zakje wit poeder meenemen naar je gym ziet er wel echt normaal uit ja :P
      Ja dat is ook niet wat! Maar ik heb vroeger op darts gezeten en daar kregen we een zakje van stof met een soort veter eraan waar je dus magnesiumpoeder in kon doen. Zag er netjes uit.

Wit poeder in een boterhamzakje of zo zal wel rare blikken geven ja vooral als ik dan perongeluk aan mijn neus zou krabben, met mijn magnesium handen, dan denken ze dat ik net een snuifje heb gehad.

Comment

hier hebben ze gewoon een bakkie staan met magnesium wat je kan gebruiken..

Comment

Je ziet maar hoe je fixed xD.
          Ik ben altijd in mijn eentje in mijn home gym dus ik heb van niemand last :P.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Handschoenen nemen met ruwe bovenlaag, heb zelf MDY handschoenen met polsondersteuning. werkt prima.
            Anders om en om grip gebruiken.

En ook heb ik straps, maar alleen bij sets van 8/10 hh met 150+ dan is grip de belemmerende factor.

En nee ik blijf ze gewoon gebruiken.
            ja met handschoenen heb je gwn veel meer grip
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by tums View Post
              hier hebben ze gewoon een bakkie staan met magnesium wat je kan gebruiken..
              Dan heb jij geluk!

Je ziet maar hoe je fixed xD.
              Ik ben altijd in mijn eentje in mijn home gym dus ik heb van niemand last :P.
              haha niet iedereen heeft een thuisgym!

Comment

Heeft zijn voor en nadelen

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  Dan heb jij geluk!

haha niet iedereen heeft een thuisgym!
                  Ik ga altijd 's morgens trainen, en ik ben meestal alleen, en dat is de reden wrm ik 's morgens ga, zo zalig, lkkr alles voor mij, moet naar niemand kijke nicccccccce
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                    Ik ga altijd 's morgens trainen, en ik ben meestal alleen, en dat is de reden wrm ik 's morgens ga, zo zalig, lkkr alles voor mij, moet naar niemand kijke nicccccccce

Zou ik ook willen maar ik begin smorgen om 7:30 uur te werken en ben pas rond 17:00uur klaar en dan pas kan ik gaan trainen.

Comment

Heeft zijn voor en nadelen
                      en welke zijn dat voor jou?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Zou ik ook willen maar ik begin smorgen om 7:30 uur te werken en ben pas rond 17:00uur klaar en dan pas kan ik gaan trainen.
                        ya kgeniet er ook volle van want vanaf september wordt het 's avonds gaan, hmmpffffff

Comment

Je kan het ook in een tasje houden en je handen besmeren in/boven het tasje. Je maakt niks vies, en als je wat vies maakt ruim je het toch zelf op?
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Je kan het ook in een tasje houden en je handen besmeren in/boven het tasje. Je maakt niks vies, en als je wat vies maakt ruim je het toch zelf op?
                            Jazeker! in tegenstelling tot sommige viespeuken bij ons in de gym ruim ik zeker altijd alles netjes op. Ik poets zelfs nog even na met mijn handdoek. (een schone kant van de handdoek).

Vorige week stond er zo'n vieze papzak op de loopband. Toen hij stopte met renne snoot hij zijn neus en legde dat piepiertje in de bidonhouder en liep weg. Achteraf had ik er iets van moeten zeggen maar stond een beetje met mijn mond vol tanden en voor ik het wist was hij al weg.

heb er wel een melding van gemaakt bij de trainer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X