bankdrukken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

k vind dat pl style maar n rare bedoeling.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

gek, ik vind hetzelfde van bb style
      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
        gek, ik vind hetzelfde van bb style
        ideaal om de schouders mee te verneuken en als een onstabiel mannetje op de bank te liggen. Schouder pijntjes lossen ze dan op door een kilometer voor de borst de stang al te stoppen. Ze doen partial reps en gebruiken de smoes dat ze dan beter de borst aanspreken

Comment

is zon enorme arch dan niet slecht voor je rug? lijkt me eigenlijk ook niet zon gezonde houding.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Nee dat doet geen pijn aan de rug als je het fatsoenlijk doet

Comment

ik vraag niet of het pijn doet, ik vraag of het ook slecht is voor je rug

Comment

bij veel reps wordt je niet echt groter maar worden je spieren wel langer waardoor je meer uithoudings vermogen krijgt. Waardoor je toch weer zwaarder kunt trainen. Ik zou even lekker voor de reps gaan 2 weken en zorgen dat je het laatste setje net niet af kunt maken. Daarna weer gewicht erbij

Comment

Bullshit. spieren worden niet langer. en dat je dan zwaarder kunt trainen is nog grotere bullshit.

nee het is niet slecht voor je rug.

Comment

kon zelf ook wel nagaan dat dat onzin was

morgen benching zoals op het filmpje. gewoon licht. ff puur op techniek.

Comment

Kracht opbouwen is een kwestie van je techniek perfectioneren en geduld hebben. Telkens weer kleine beetjes gewicht toevoegen. En qua eten zorgen voor voldoende kcal natuurlijk.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

straks benchen.

Comment

hmm voelde wel lekker alleen ik kan mijn rug niet zover hol krijgen dan die dave t. dus mijn rom is nog best groot dan.

verder lukte nu het 1e setje zelf, 2eset moest ik bij de 3rep al weer geholpen worden terwijl ik paar weken geleden er makkelijk 3 sets zelf uithaalde. dus die 5 er maar afgegaan en verder gegaan op 4x6

Comment

heb het ook ff geprobeerd die manier van dave t. krijg mijn rug ook niet zo krom als hem. vind het niet wat eerlijk gezegd. die ander tips van hem werken wel. druk op schouders houden, arm en pols in 1 lijn houden met stang enz. drukte 100 3x nieuwe PR
                            DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

je moet niet denken in 1 training al de techniek en arche goed onder de knie te hebben. Dus denk niet dat 1x proberen ook maar enigsinds representatief genoeg is om te besluiten of het werkt of niet. Gewoon blijven proberen tot je het een keer onder de knie hebt.

Comment

ja daar heb je ook wel gelijk in. maar er is niemand die kan kijken bij mij die de techniek kent en beheerst. en die mij kan vertellen of ik het juist doe. voelde het ook meer op die manier bij mijn schouders. magoed zal wel doordat ik het niet op de juiste manier deed.
                                zit ook aan het eind in mijn krachtschema dit is laatste week. dus past er niet echt tussen om uit te proberen. heb het geprobeerd als warming up met licht gewicht.
                                DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X