deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IJsBlok View Post
    helaas is het protocol van ons in de sportschool zo dat ze eerst cardio en machines moeten doen zoals leg press, chest press, lat pulldown en shoulder press en nog wat buik oefeningen.
    zo moet ik het ze eerst aanbieden daar maar hier sta ik niet achter. Maar dit moet ik doen.
    Hartstikke waardeloos inderdaad... Dat ze dan meteen een afspraak maken voor 2 maanden na de eerste training, waarin een nieuw schema wordt gegeven met de belangrijke compounds en eventueel split etc etc. Jammer dat dat ze geen ene zak interesseert..

Uiteindelijk moet je er ZELF achter komen dat de schema's die ze geven waardeloos zijn.. En dat ook vaak hele spiergroepen niet worden getraind..
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Checker View Post
      De redenatie van de sportschool? Door de instructeurs te zeggen mensen altijd op machines te laten trainen hoeven ze het maar 1x voor te doen en iedere debiel kan het waardoor ze met minder mensen meer begeleiding kunnen bieden.
      Hmm ja, kan me hier nog wel in een ver verleden wat van herinneren.

Kreeg toen 3 borstoefeningen, 2 biceps oefeningen, 3 buikspieroefeningen. Moest ook maar 1 rugoefening en een tricepsoefening er bij doen ter compensatie. 'Anders werd ik scheef'. Wou ook nog benen trainen dus kreeg 3 setjes leg extensions erbij. Echt een ramp was dat, mn techniek op alles was verkeerd als ik zo achteraf bekijk... Onderrug ook nog eens verneukt doordat ik niet eens wist dat je die kon trainen.

2 Jaar verder(tegen oktober begonnen met verdiepen) en ik kom er achter dat mn schouders naar voren staan + schouderbladen uitsteken. Danku, sportschool! Inmiddels is dit allemaal wel redelijk verbeterd hoor, maar last heb ik er nog wel van.
      Still shrinking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X