Buik aan de Pols

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emielovic View Post
    hammer curl=biceps
    onderarmen=triceps
    toch?
    neeh onderarmen zijn de gedeelts onder je elleboog, tot aan je hand
    triceps is andere kant van je biceps

Comment

ongeveer 4 keer per week buik. meestal 2 oefeningen. vooral voor de onderste buikspieren.
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Als ik zin heb, probeer 1x in de week.

Comment

Nooit, maar das ook wel een nadeel

Maandag even 5 setjes hanging leg raises totdat tenen het powerrack raakten aan de bovenkant (zitten pullup grips op) en kan echt gvd nog steeds niet uit een stoel opstaan zonder te spartelen als een op zijn rug liggende, hartaanval krijgende, schildpad.

Dus ik kan je wel aanraden om het of wel te doen of niet, maar niet 1x per 2 weken
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

2x per week plank holds en tevens 2x per week barbell pols twists met 30kg barbell.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Nooit, maar das ook wel een nadeel

Maandag even 5 setjes hanging leg raises totdat tenen het powerrack raakten aan de bovenkant (zitten pullup grips op) en kan echt gvd nog steeds niet uit een stoel opstaan zonder te spartelen als een op zijn rug liggende, hartaanval krijgende, schildpad.

Dus ik kan je wel aanraden om het of wel te doen of niet, maar niet 1x per 2 weken
              doe eens barbell rollouts
              Groeten

Comment

Sinds kort wel, meestal 1x per week.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

buik 2 keer in de week op het einde van een training: machine crunch, leg raisegedoe en soort static hold meestal

nooit onderarmisolatie maar ga wel terug beginnen met hammer curls
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ben bezig met een 4 dagen schema te maken, en zat er aan te denken om deze isolaties er gwn bij te doen.

Comment

Vind onderarm oefeningen zoals wrist curls geen toegevoegde waarde hebben. Heb wel coc's gebruikt, doe veel overhandse deadlifts/cleans en hang uit aan 1 hand voor grip.

Buik pak ik elke training aan het einde. Het is een kleine moeite. Of het werkelijk bijdraagt vraag ik me af. Ik word er iig wel sterker van in m'n buik, dus kan geen kwaad. Train ze met front planks (met walkouts of extra gewicht), side planks en leg raises.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X