Te baas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janjaap2 View Post
    nope denk het niet, genetische rassen hebben wel iets langer nodig om te ontwikkelen dan een paar honderd jaar
    Die negers zijn zo omdat wij ze jaren lang hebben ondergedrukt.. kijk maar naar Obrama.. hummm opah winfey huhhh humberto tan..

Allemaal dankzij ons!

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Die negers zijn zo omdat wij ze jaren lang hebben ondergedrukt.. kijk maar naar Obrama.. hummm opah winfey huhhh humberto tan..

Allemaal dankzij ons!
      en Micheal Jackson, fucking leip fysiek.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

MJ is anders wel ripped nu.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Hahahaha die is fucking flauw

Comment

Dit soort gasten oefenen elke dag misschien wel 5 uur lang. Dit draait ook niet alleen om kracht, maar ook balans etc. Mijn vader deed vroeger ook van die rare oefeningen (hij was een topturner), maar hij was zeker niet heel erg gespierd (67 kg bij 1.80).

Ik denk dat je ook een atletische achtergrond moet hebben, want dit doe je niet zomaar. Het draait niet alleen om sterk zijn. Ik ga er niet direct vanuit dat zo iemand roids gebruikt.

Comment

hoe verklaren jullie t dan?
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                hoe verklaren jullie t dan?
                ik verklaar het als onverklaarbaar

Comment

jongens hoe verklaar je yuri van gelder als je dit al bizar vindt?
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Dat is fake

Comment

Originally posted by Osterich View Post

Comment

heb hem vlak voor zijn drugs affaire gesproken aangezien hij toen hier in het dorp was.
                        Ja hij is breed en heel weinig vet% maar het is ook echt een heel klein mannetje 1.60m ofzo

hoe ik het verklaar dat hij zo groot is terwijl hij geen benen train, tja uren lang in de ringen hangen en keihard kracht trainen, voor de rest weet ik het niet.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          heb hem vlak voor zijn drugs affaire gesproken aangezien hij toen hier in het dorp was.
                          Ja hij is breed en heel weinig vet% maar het is ook echt een heel klein mannetje 1.60m ofzo

hoe ik het verklaar dat hij zo groot is terwijl hij geen benen train, tja uren lang in de ringen hangen en keihard kracht trainen, voor de rest weet ik het niet.
                          oh lol yuri is iig niet naturel daar kan je je hand voor in de stront steken

maar deze negers hebben gewoon enorme stabiliteit en zo breed zijn ze niet als je naast ze staat waarschijnlijk

veel oefenen helpt een hoop met dit soort dingen.
                          Groeten

Comment

maar deze negers hebben gewoon enorme stabiliteit en zo breed zijn ze niet als je naast ze staat waarschijnlijk
                            Snap ik.
                            Maar heb jij een verklaring waarom negers vaak toch een vrij goed fysiek van zichzelf hebben?
                            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

zelfde reden dat blanke top bodybuilders onder de zonnebank gaan.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Een knaller van een bump!!

Nou zijn die ghetto workouts wel ice enzow, maar de russen kunnen het net weer wat beter ....op 215 meter hoogte!

Baas of gewoon levensmoe?

«??????? ??????????» ?????????? ????? - YouTube
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X