Originally posted by robin187
View Post
dumbels of apparaat
Collapse
X
-
Originally posted by Viking18 View Postis squatten slecht als gewichten vast zitten? ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. hij kan alleen recht omhoog en naar beneden en dan kan je em lichtjes draaien als je em vast wilt zetten.
Die gebruik ik heel vaak."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by gleke View PostVoor beginners is het net wel belangrijk dat ze met losse gewichen beginnen.
Pas als je de basis bewegingen onder de knie heb kan je gaan experimenteren met machines.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by robin187 View Postfree weights is beter maar voor beginners maakt het nog niet zoveel uit later als je sterker word zijn free weights het beste
Ik dacht toch echt dat we het hadden uitgelegd.
Voor de algemene spier en lichaamsontwikkeling is losse gewichten beter, punt!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Toch is het voor de beginner niet verkeerd als ze er staan hoor.
Dat hij de stabiliteit niet kan vinden. Tja er hangt ook nog niet veel aan dus of dat zo belangrijk is.
Mocht je eens wat minder tijd hebben dan ben je op apparaten sneller klaar. Wat met 5 keer in de week ook regelmatig gebeurd. Je hoeft alleen maar gewicht om te steken. Niks opruimen of zoeken. En ook nog eens variatie gehad in je schema.
De eerste vier weken doe je niks anders dan je spieren aanleren dat ze gebruikt worden.
De niet zo fanatieke beginner. Ja die komt 2keer in de week. Laat die lekker aan de apparaatjes.
Ben je serieus dan schieten je gewichten als een raket omhoog. Dezelfde oefening doe je 4 weken later met 60 kg ipv 20. Je begint dan voor het eerste eens te voelen wat gewichten pompen is.
Vervolgens begint het schema wat meer routine te worden. Apparaten zijn wel eens bezet. De serieuze trainer gaat dan opzoek naar andere oefeningen. Doet eens een oefening extra. Onder de noemer van goh dat is toch wel lekker dat trainen en ik kan nog wel wat extra . Losse gewichten komen er vanzelf bij.
Het is jammer dat de sportscholen op dat moment vaak hun lid het diepe ingooien.
Ze hebben de spiegel ontdekt en willen meer. Want met die kleine gewichten das geen porum denken ze.
Gesprekken onstaan.
Gevorderde: Wat ben je aan het doen?
Rookie: biceps!
Gevorderde: moet je dan niet scharnierend vanuit je ellebogen werken.
Rookie: is stil en voelt al nattigheid. Hij heeft over het bankje gehangen.
Gevorderde: Je houd je armen in de 90 graden stand en alles wat je traint is je rug. Nou als je een wijf wil neuken is het een prima beweging. Tijdens de training. Je rug zal wel merken dat je iets aan het doen bent maar je biceps hebben er helemaal niks aan. Stil blijven staan en vanuit je ellebogen liften..
Rookie: net als in de machine.
Gevorderde is klaar en loopt weg: Net als in de machine idd. Ow en met neuken. Zou ik zonder halter stang doen.
Cardio? Interesseert me geen reet dat jij ze niet gebruikt.
Daar heb ik maar een ding op te zeggen. Chicks
Geen cardio geen chicks. Is maar wat je gezellig vind.Ik heb af en toe nog wel eens wat testosteron over. Het maximaliseren van de training is ook makkelijker met ze in de buurt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-